hey, weet niet waar ik dit neer moet zetten, maar weet iemand de email adres van Microsoft, als het hier verkeerd staat, dan spijt me dat zeer. Alvast bedankt
Ik denk niet dat MS 1 email adres heeft. Dus misschien kun je aangeven welke afdeling je zoekt of wat het probleem is want dit is natuurlijk het spreekwoordelijke zoeken naar een speld in een hooiberg.
ik wil vragen wat ik moet doen als ik koter koop, en mijn andere spellen het daarna niet meer doen, zoals dat bij de meeste het geval is, en gelijk vragen hoelang garantie je hebt, mijne is al meer dan 1 jaar oud dus...
Komop jongen, met een beetje zelf-initiatief kom je toch al gauw hier terecht: http://www.xbox.com/nl-NL/support/
maar als ik jou was zou ik gewoon bellen naar ze i.p.v. met email vragen... en volgens mij kan je er nu ook in het nl praten....
vind ik eigenlijk handiger... kan je vind ik beter (door)vragen... moet je zelf vinden en email moet wel in het engels dacht ik....
Ik heb vorige week nog moeten bellen, maar toen was het nog in het engels op het telefoonnummer bij de handleiding.
nee, ze hebben nou ook een nederlands service nummer, ook gewoon 0800-023-3894, en nederlands in het menutje kiezen