en waar is enclave het zal niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door andy, 19 jul 2002.

1. andy

andy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nederland heeft weer eens geen enclave terwijl andere landen gewoon weer lekker kunnen playen.we worden weer eens genaaid.hoe lang zullen we moeten wachten?????? nobody knows

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn maar dat wisten we al en je typt langzaam :p

En als je er zo op wacht dan kon je hem ook bestellen via internte

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Onder andere ik heb hierover inderdaad al verslag gedaan in de topic "Enclave of Gun Metal?", dus deze topic is een beetje dubbel... Maar het zal niet lang duren voordat wij Enclave in onze gretige armpjes kunnen sluiten hoor, het zal hooguit een kwestie van dagen zijn... Effe geduld dus nog, ik vind het ook niet leuk, maar ja... :+

4. andy

andy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry jongens had ik niet gelezen wou alleen even mn frustratie kwijt thats all

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    I hate to say I told you so....:p

6. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    GEDULD !!!! ik wou Enclave kopen en kreeg te horen dat hij pas half/eind augustus komt

7. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik niks van, het spel is al uit in de UK, dus Enclave zal weldra hier ook te koop zijn... Dat zal hooguit een week duren, denk ik... Half/eind augustus 2002 vind ik in dit kader onwaarschijnlijk, zo lang zullen we heus niet hoeven wachten... :+

8. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
  9. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niks en ik geloof ook niks... We zullen wel zien... En als je toch gelijk hebt dat het spel pas half/eind augustus 2002 komt, so be it... Het maakt mij allemaal niks uit, hoewel ik het wel jammer zou vinden als het weer zo lang gaat duren voordat Enclave te verkrijgen is... Nogmaals: we shall see... :+

Edit: ik zie bij Dim+ dat de releasedatum van Enclave is verschoven naar 24-07-2002... ]:-

Laatst bewerkt: 22 jul 2002

Deel Deze Pagina