En weer een spel niet X-Box only

Discussie in 'Algemeen' gestart door landwijn, 22 mei 2002.

1. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Ook Rallisport Challenge komt naar de pc, uitgegeven door de Zweedse ontwikkelaar Digital Illustions..zo zie je toch langzaam maar zeker dat er weinig X-Box exclusive games overblijven. Door dit soort dingen steeds om te zetten naar PC moedig je niet echt mensen aan om een X-Box te kopen. Enkele vrienden van me kopen de X-Box niet omdat Halo toch naar de pc komt...en zo zullen er zat mensen zijn die ook zo denken.

2. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  3. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar zelfs als het op pc verschijnt is het 'exclusive' er wat mij betreft wel vanaf. X-Box heeft gewoon spellen nodig die naam maken op deze console en deze console alleen, net als Mario en zijn bende op de Nintendo. En waarom zou je een Box kopen als de spellen toch op de pc verschijnen die de meeste mensen wel in huis hebben? (ik kan me tenminste voorstellen dat mensen zo redeneren..ik ken er wel een paar, maar probeer ze toch steeds van het plezier van de Box te overtuigen)

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ach er blijven heus nog wel genoeg games over die xbox only zijn.
    en er zijn ook wel genoeg developers die niet eens voor pc's developen.

volgens mij team ninja en nog meer van die japanse.

en het beste kwaliteit kunnen ze uit de xbox halen dus maken ze het alleen voor de xbox.
    maar wij hebben nog altijd Xbox Live.
    en op de computer niet.
    en op de pc ook geen Communicator.

wat zijn sommige mensen toch snel met hun conclusies en zo.
    ze maken het allemaal veel erger lijken dan het is.
    er komen een aantal spellen die op de xbox zijn, ook op de pc.
    nou en.....op de xbox heb je gewoon een hele andere(veeeel betere (vind ik)) ervaring.

Laatst bewerkt: 24 mei 2002
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga geen 6 maanden wachten op een PC poort!

Xbox gaming forever! ;)

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dat vindt ik ook. Ik zelf koop ook bijna (halo) alleen xbox (console) exclusive titels.
    150 piek neerleggen voor een spel dat je ook een week later gratis kan downloaden als pc game, dan is de keus voor de meeste mensen niet moelijk lijkt mij.
    Dat de xbox op een pc lijkt en games makkelijk te porten zijn is in dit geval dus een nadeel

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    GEMAAKT door digital illusions, UITGEGEVEN door Microsoft :+

8. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk!

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja das belangrijk... want van da geld kunnen ze weer spellen en die shit maken zodat er WEL Xclusieve shit komt

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou er wel al n pc krachtig genoeg zijn om Halo net zo mooi te draaien als op da box?
    of moet k dan weer bankje overvalle om n G force 4 te kopej ( die bij mijn wete nog niet uit is in belgeland)

11. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de xbox hem het eerst heeft vind ik het wel best!

12. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zijn het ook zat om steeds maar die K*T computer elke keer te upgraden om die spellen te kunnen draaien =(

Met de XBox kan je tenminste gewoon een paar jaartjes vooruit :p
    Daarna ga ik gewoon voor XBox 2!!! Yeah:D

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Exclusive geldt voor een periode van 6 maanden...
    Dacht laat ik dat hier er ff bijmelden:p

14. delyver

delyver xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    k kan nu anders ook al alle xbox spellen downloaden

xbox is binnen 2 week opgebouwd..

maargoed. het gaat er dus om dat de Xbox een console is (voor het geval dat jullie dat nog niet wisten :p )..
    het voordeel van een console is niet zo zeer dat je um steeds meer moet upgraden (wat je bij een pc dus wel doet) maardat je nooit hebt dat een spel niet werkt of dat je weer nieuwe drivers nodig hebt.. sinds ik de Xbox heb speel ik nooit meer op de PC, behalve dan 1st person shooters.. dat zuigt gewoon op een console..

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dus jij vindt halo zuigen ?

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    als je halo klote vind door de besturingen, ben je lichamelijk gehandicapt man

17. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me duidelijk dat je met een controller toch niet de toetsenbord-muis combo kan evenaren. vooral mijn linkshandige vrienden zijn absoluut niet tevreden met de mogelijke instellingen van Halo. Aangezien je de besturing wel op het andere pookje kan gooien maar de knoppen niet kan verhuizen. De mogelijke controller schemes zijn niet uitgebreid genoeg.

Halo doet het voor mij als rechtshandige best OK, maar een met een volledig customizable keyboardbesturing + muis zou ik beter zijn in het spel... en da's een feit

18. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je nu nog helemaal niet zeggen, want Halo is niet te spelen met keyboard/muis. Wachten tot CounterStrike er straks is, dan kun je het pas goed vergelijken. Maar waarschijnlijk gebruik je dan weer je kleine TV scherm als smoes.. }:]

19. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Quintus : Als je op Halo op pc zit te wachten, lees net dat daar nog niet aan gewerkt wordt. Het blijft dus voorlopig nog wel even X-Box only (maar ja, waarschijnlijk niet voor altijd dus)

(artikel van gamers.nl)
    Hoewel op het doosje van Halo netjes staat Xbox only is Microsoft van plan het spel ook uit te brengen op de PC en Mac. In het verleden was het vaak onduidelijk of dit het geval zou zijn, maar volgens een PR woordvoerder van Microsoft staat het spel zeker in de planning. Aangezien het in de planning staat is een release datum nog niet bekend. Het is ook nog niet duidelijk wanneer men aan Halo voor de PC zal beginnen.
    Op de vraag of we Halo in 2003 op de PC kunnen zien gaf Chris DiCesar, group PR manager van Microsoft Games, geen duidelijk antwoord. Het lijkt er dan ook op dat we voorlopig geen Halo op de PC en Mac hoeven te verwachten.

20. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    landwijn: nee daar zit ik niet op te wachten, omdat ik mijn pc niet in de huiskamer heb staan zodat ik het vanaf de bank kan spelen en mijn pc niet 100% is ingericht op een optimale grafische prestatie te leveren, laat staan 5.1 surround sound heeft. ook co-op of multiplayer is vrij lastig met 2 tot 4 man achter de pc. de oppervlakte van mijn tv haal ik met mijn 17" ook niet echt..

afgezien van die VOORdelen, beschouw ik de controller als een licht NAdeel... maar dat valt ruimschoots weg tegen het bovengenoemde.

Deel Deze Pagina