Nieuw Japanse stijl RPG die 7 september exclusief op de 360 zal uitkomen. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, maar het lijkt mij wel een vette game. VERHAAL De jongen Atsuma opent aan het begin van zijn avontuur onbewust een mystieke zegel en hierdoor ontwaakt hij de slechte Devil Golem: een sinistre humanoïde vernietigingsmachine meer dan duizend jaar geleden ontworpen tijdens de Golem War. Help Atsuma om sterker en krachtiger te worden en gebruik de ‘goede’ Golems om de Devil Golem te verslaan! Doe het licht uit, neem een controller in je handen en begin aan de meest indrukwekkende ervaring van je leven! KENMERKEN Beleef een meeslepend RPG avontuur en verdiep je in een wonderlijke wereld rijk aan fantastische graphics en unieke karakters. Speel als Atsuma, een enchanter in opleiding en ontwikkel je naar de beste enchanter van de wereld! Stort je in spectaculaire gevechten en geniet van meer dan 50 uur gameplay Leer nieuwe strategische vechttechnieken en vergroot je magische krachten. Ontwerp je eigen Golems, kies uit meer dan 100 aanpasbare Golems met verschillende persoonlijkheden en unieke kenmerken. Fast-action gevechtsysteem: een makkelijk te gebruiken interface, waar je je vechtkunst steeds kan verbeteren en de bewegingen van je karakters nog sneller kunt uitvoeren. Head-to-head gevecht: log in op Xbox Live® en daag andere spelers uit. Ervaar de sensatie van Versus Mode gevechten en verdedig je positie online met je beste karakters! ACHTERGROND Één van de meest succesvolle next-generation RPG games uit Japan komt nu eindelijk naar Europa! Van de makers van Otogi: Myth of Demons. Exclusief ontworpen voor Xbox360
Waarom post je hem dan in het xbox forum. Anyway, er is al een enchant arm topic in het 360 forum...gebruik de volgende keer eerst de zoekfunctie.
Hij is nieuw zie ik, dus eerst even welkom! Waarschijnlijk heb je dit topic aangemaakt omdat je in het Xbox-gedeelte geen ander topic erover kon vinden, dat klopt, want het is een Xbox360 spel! Enchanted Arms 360 Topic!
Daar is al een EM thread. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76986&highlight=Enchant Arm EDIT: te laat
een vergissing is menselijk, zie de links die eerder gegeven werden voor de eerder aangemaakte threads deze is dubbelop, en kan dus dicht.