Enclave... een woord WOW

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aremas, 1 aug 2002.

1. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Enclave gekocht bij E-Plaza. En ik moet zeggen ik ben zwaar onder de indruk van dit spel. De grafics zijn zwaar over de top zo heb ik ze nog niet gezien zelfs niet op mij pc.

Als je dit spel nog niet gezien hebt dan moet je gouw even checken:)

2. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel he:9

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    fijn dat iedereen een thread opend hoe fijn ze enclave wel niet vinden..

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry je heb gelijk ik had hem beter in een van die anderen threads kunnen plaatsen. Maarja nu hebben jullie mijn mening ook gelijk:)

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die gozer is blij, laat hem lekker een thread openen over hoe tof Enclave wel niet is.

Ik las in een review dat er veel kleine "irritantjes" zijn in het spel waardoor het op den duur tegen gaat staan. Onder andere werd genoemd het niet kunnen saven tussendoor, zeer oneerlijke situaties in het spel waardoor je verliest, slechte AI van de tegenstanders in de zin dat ze altijd hetzelfde doen.

Wat vind jij hiervan Aremas?

6. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook vandaag gekocht bij de de intertoys in A'foort, ik had bijna geluk die gozer sloeg m aan voor 34,95, ik d8 heel ff heeeeeel blij te zijn. Maar de fun was al snel over toen die toch maar ff de prijs ging nakijken.

Het spel rulled echt wel, ben nog niet echt ver maar wat ik to nu toe gezien heb been ik zeeeer tevree

7. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn zo ver ben ik nog niet ik heb hem vandaag pas gekocht. Maar ik houd wel van moelijke spellen. Dus ik vind dat eerder een plus punt. Beter dan die spellen die je zo uit speeld. En als je de grafics er bij opteld dan is het niet zo'n ramp om een leveltje 100x over te spelen:) (Oke een beetje overdreefen wel ja)
    En anders heb je altijt nog cheats mogt het ooit nodig zijn. De eerste drie maande speel ik hem gewoon zonder cheats.

8. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Tot en met level 10 van de light campaign heb ik enorm genoten van dit spel.Daarna begon het enorm oneerlijk te worden met een regen van tegenstanders en moeilijk in te schatten sprongen en traps(vallen).De dark campaign is nog moeilijker met tegenstanders die vanaf level 3 al wapens gebruiken die ik misschien vanaf level 7 maar kan gebruiken.Het spel is te moeilijk en zonder save optie wordt het halfweg een ramp.Niet iedereen kan 5 uur per dag opofferen om die levels van buiten te leren.Het blijft wel een zéééééér mooi spel en de eerste 10 uren ga je enorm genieten maar daarna gaat het bergaf.Mijn score bijft wel 80/100 want al die 'mega'games zoals Onimusha die een score van 80/100 gemakkelijk krijgen speel je ook op 10 uur uit.Aan Enclave heb ik MEER plezier beleefd en het einde is nog lang niet in zicht.Ik denk er wel aan om een cheatcode te gebruiken al is het maar om die vervelende etters ééns goed bij de ballen te pakken.

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat lijkt me niet handig, verplicht 5 uur door blijven gaan omdat er geen save-optie is. Ik wil ook gewoon een half uurtje kunnen gamen, zoals in Munch's Oddyssee bijvoorbeeld.

En als ik die andere dingen zo lees, moet ik deze game niet kopen, anders vliegt ie binnen de kortste keren het raam uit!

10. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem wel eens gaan huren als er cheatcode's uitkomen.Je moet gewoon die prachtige levels zien.Je kan ook volgende maand de official x-box magazine kopen want dan staat er een speelbare demo van Enclave op (als ik mij niet vergis)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cheats sucken, Enclave lijkt me niet echt leuk ofzo, maar om hem nou te hruen als er cheats zijn... Nou nee :)

12. proz8c4ever

proz8c4ever And who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    hihihi
    Ik weet niet eens wat voor spel het is :)
    rpg? ofzo? Of zit er iets meer actie in, en minder breinwerk? Hakwerk? Fraggen? of....
    Please help me out :)

Deel Deze Pagina