1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[enclave] level 6, stenen

Discussie in 'Algemeen' gestart door sugarLEVI, 19 aug 2002.

  1. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ontwijk ik in hemelsnaam al die stenen die naar beneden komen rollen bij die stenen brug waar die dwerg (??) je mee geholpen heeft??? Ik raak namelijk een beetje gefrustreerd op dit moment... en nog ff en die hele xbox vliegt het raam uit ben ik bang... =(=(
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    had ik eerste 2keren ook wat probs mee, eerste 2 late rollen, de volgende niet proberen te ontwijken door achteruit te lopen, maar verder lopen, helemaal naar de buitenste kant van dat pad.... lukt wel na ff proberen.
    good luck:9
     
  3. Niels

    Niels Alion

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de eerste terug lopen, bij de rest aan de rechterkant in een hol gedeeltje (oftewel kuil) gaan staan
     
  4. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    die dwerg is de engineer, en als je die hebt bevrijdt kun je (volgens mij) ook meteen linksaf als je het huisje, waar je hem hebt gevonden/bevrijdt, dan sla je dat stuk over met die rollende stenen.

    of je moet op die 'brug' meteen doorlopen naar de rechterkant en daar blijven staan en dan met pijl en boog die gast die de stenen gooit neerschieten.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ben er nog nooit door geraakt...gewoon opzij stappen
     

Deel Deze Pagina