he als ik met enclave in lvl 5 ben (dat level in dat dorpje) dan is er redelijk ver in het spel een grande ogre en daarkom ik niet voorbij. alle uitgangen worden afgezet en er vallen granaten van boven. elke keer als ik doodga is hj misschien oas net op de helft! hebben jullie tips. en welkepersonage gebruiken jullie??? alvast bedankt. ps: ENCLAVE RULLLLLLEEEEDDDD ckers ckers!!!
hem bestoken met alles wat je heb ren naar die kannonen en ram hem steeds als je achter zn kannon staat en maar blijven rennen dan lukt ie wel level .6 word pas vervelend maar ja de volhouder wint
maar je kan nie achter de kanonnen heb k al geprobeerd die staan allebei precies voor een muur...?? :{
jawel hoort gewoon om die kannonen heen rennen en steeds een paar klappen geven zo heb ik het ook gedaan
Jah gewoon rondhopsen en meppen, arrows hebben meer effect dan zwaarden want hij is super gearmoured, vond het niet zo moeilijk, ik mis nog 5 goud op dit level, iemand een idee waar?
je kunt ook, als hij op dat verhoginkje staat (bij de kanonnen) iets lager gaan staan, en dan met de morningstar steeds door blijven rammen, duurt wel een poos, maar twil wel. of je kunt hem eerst al een beetje afmaken en dan heb je links zo'n grote kist staan, daar ga je achter staan en bestook je hem steeds met pijlen. (beiden keer met knight gedaan)
er ligt 5 gold in het riviertje op het einde van het lvl onder het brug samen met een potion, en er is ook nog 5 gold als je aan het begin van de lvl naar rechts gaat, en dan de weg volgt helemaal naar achteren tot je bij dat grote gat komt, en daar achter wat kratten ligt ook nog 5 gold
ik besefte pas na eideloos rondlopen dat ik het goud al had en er alleen nog 5 goud uit dat poppie kwam aan het eind, was ik vergeten whahah