Enclave of Gun Metal?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lord o/t Xbox, 18 jul 2002.

1. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    komt enclave de 19e nu echt uit? zo ja welke moet ik nemen Enclave of Gun Metal?

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zou ik geen Gun metal nemen het spel zuigt ten eerste en de besturing is kut en het spel is heel klein enclave is miscchien een beetje buggy maar hijs tenminste denk ik leuker

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    tekki gaat rulen , MASSIVE CONTROLLER !!!!!!! yeah

Cockpit in huis !

THEY BETTER MAKE SEQUELS TO THAT GAME !!! (for die massive controller ) !

sorry don't kijk naar my english 8) 8) 8) 8)

4. Lord o/t Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg: Enclave of Gun Metal, en ik heb nooit het woord Tekki in mijn mond gehad

5. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb je gezegt

geloof je het nu?????/

(neem me niet serieus ben ik niet zo goed in)

6. Foxz

Foxz 343 Guilty Spark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Gun Metal even meegenomen van m'n werk, maar ik heb het serieus maar 10 min gespeeld. Wat een zuig spel:). Grafisch is het zwaar onder de maat, gameplay dateert uit begin jaren negentig en de rest is ook gewoon helemaal fout aan deze game. Over Enclave kan ik nog weinig zeggen, maar als ik moest kiezen zou ik nu dus voor Enclave gaan.

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    jep, ik had gun metal ook...maar die had ik de volgende dag weer geruild voor motogp.

wat een knake spel was dat zeg:r...14 levels..heb het in 1 dag uitgespeeld 5 uur ongeveer...
    En de missies zijn enorm saai

Maar als het spel niet zo moeilijk was gewees had ik het denk ik wel in 3 uur kunnen uitspelen....ik moest bijna elke level 2 keer spelen...:mad:

8. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee van te voren riep iedereen op dit forum van Gunmetal word een enorm goed spel, het gaat echt kont schoppen!!!!

Dus ik zeg: wacht nou maar ff af want het spel = gemaakt door RAGE (remember David B. soccer, nee????? ik ook niet!!!!!!)

En nu blijkt dus ook dat het spel zwaar zuigt, ik bedoel alleen maar als je van tevoren een game helemaal de hemel in gaat prijzen kan het nog wel eens tegen gaan vallen!!!!!!
    Rage is de 3DO van de XBOX!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    3do = heroes of might and magic, HOMM = rules :D

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    3do= Army Men, Army Men=rommel

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    das een feit, maar niet heeel 3do is dus slecht :)

12. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Rage is helemaal niet zo erg als 3DO, ik vind dat een overdreven stelling... De meeste 3DO-games zijn onspeelbaar en dat is Gun Metal zeker niet... Het is geen grafische bagger en ik moet zeggen dat ik het een vrij aardige game vind... Het is geen superspel en dus geen topper, en als je daar op uit bent, moet je niet aan Gun Metal beginnen...

Ik ben vandaag trouwens op stap geweest of ik Enclave al ergens kon scoren... De releasedatum staat eenmaal op 19 juli 2002 in Europa... Gisteren is het spel reeds verschenen in de UK, maar hier is nog niks te bekennen... Dat zal - net als bij Hunter - wel weer een aantal dagen langer gaan duren... We hebben het al eerder geconstateerd: de distributie van nieuwe Xbox-games is niet je-van-het... Helaas, want ik wil Enclave zeker kopen... Ook wat Enclave betreft moet je een beetje oppassen, denk ik, want daar geldt tevens: als een absolute topper wilt, koop 'm dan niet, want het is geen absolute topper... Enclave is volgens de reviews een goed spel, en daar is alles mee gezegd... Ik koop 'm op zeker en als ik hem binnen heb, zal ik hier daar effe verslag van doen (als niet iemand anders me voor is, Nemesis jij misschien?)... Nou we zien het wel weer... :+

Laatst bewerkt: 19 jul 2002
  13. nicosoda

nicosoda SuperSoda

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Gun Metal uitgespeeld. Ik vond het een leuk spel.

14. xeed

xeed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je er over gedaan om het spel uittespelen?

15. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer zo laat... Enclave is opnieuw uitgesteld naar 31-07-2002... Waarom? Het spel is in de UK al verschenen op 18-07-2002... Die kun je toch gewoon hier uitbrengen? Moeten ze soms de boxart weer in het Nederlands omzetten of zo... Iets wat mij persoonlijk geen reet interesseert, want ik lees alles net zo goed in het Engels... Als dat tenminste het euvel van het uitstellen is... Onbegrijpelijk... Het is ook altijd hetzelfde in de gameswereld, uitstel, uitstel, uitstel... ]:-

16. nicosoda

nicosoda SuperSoda

Leuk Bevonden:
    0
    *
    *Originally posted by nicosoda
    *Vandaag Gun Metal uitgespeeld. Ik vond het een leuk spel.

*Hoelang heb je er over gedaan om het spel uittespelen?

Er zijn een stuk of 14 missies. Gemiddeld duurt een missie 10 minuten, dus als je erg goed ben dan kan je het spel in 2 uur uitspelen. Maar zo goed was ik niet, sommige missies heb ik meer dan 20 keer moeten spelen, daar was ik dan meer dan 2 avonden mee bezig :mad: . Ik denk dat ik er 3 weken over heb gedaan, maar er zijn dan ook dagen dat ik niet xbox.

NS

17. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies zoals je zegt... De missies zou je snel uit kunnen spelen, maar ze zijn soms behoorlijk pittig... Veel gamers hier vinden Gun Metal maar niks, maar ik ben er niet zo negatief over... Ik vind 'm wel goed, niet geweldig, maar goed genoeg om te kopen en te spelen... Af en toe is het spel wel frustrerend, vooral als je voor de zoveelste maal een missie moet overdoen... ]:-

18. Lord o/t Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond em niet moeilijk, althans de eerste 5 missies want daarna ben ik em gaan ruilen want ik vond em maar niks

19. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het spel gisteren gekocht en schrok omdat ik na een avondje spelen 9 missies (!!) gehaald had!!
    Vandaag dus geruild voor Hunter, en daar ben ik echt heeel erg blij mee.
    Gun metal is niet slecht, maar, als je een beetje oplet, verdomd makkelijk. Vond de muziek functie aardig en de gfx, ja, van nintendo 64 kwaliteit....sorry!
    Dusss..... niet kopen, behalve als je geld over hebt

20. Lord o/t Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik hem em geruilt voor Prisoner of War

Deel Deze Pagina