Rage is helemaal niet zo erg als 3DO, ik vind dat een overdreven stelling... De meeste 3DO-games zijn onspeelbaar en dat is Gun Metal zeker niet... Het is geen grafische bagger en ik moet zeggen dat ik het een vrij aardige game vind... Het is geen superspel en dus geen topper, en als je daar op uit bent, moet je niet aan Gun Metal beginnen...
Ik ben vandaag trouwens op stap geweest of ik Enclave al ergens kon scoren... De releasedatum staat eenmaal op 19 juli 2002 in Europa... Gisteren is het spel reeds verschenen in de UK, maar hier is nog niks te bekennen... Dat zal - net als bij Hunter - wel weer een aantal dagen langer gaan duren... We hebben het al eerder geconstateerd: de distributie van nieuwe Xbox-games is niet je-van-het... Helaas, want ik wil Enclave zeker kopen... Ook wat Enclave betreft moet je een beetje oppassen, denk ik, want daar geldt tevens: als een absolute topper wilt, koop 'm dan niet, want het is geen absolute topper... Enclave is volgens de reviews een goed spel, en daar is alles mee gezegd... Ik koop 'm op zeker en als ik hem binnen heb, zal ik hier daar effe verslag van doen (als niet iemand anders me voor is, Nemesis jij misschien?)... Nou we zien het wel weer...
Laatst bewerkt: 19 jul 2002