enclace of hunter??? ik ga deze maand nog een spel kopen,en de enige spellen die me een beetje kick lijken zijn enclave en hunter:the reckoning.aan jullie nu de vraag welke van de 2 ik et best kan kopen,en waarom???
keb je thread naam maar ff veranderd, enclace = enclave denk ik maar ff on-topic, volgens mij is hunter beter
Jullie baseren je uitsluitend op 1 Enclave "review", is dat wel handig, terwijl het spel nog niet is verschenen, ik heb zo mij bedenkingen, lees die na in de topic getiteld: "Enclave Review! Interesse?"
ik zal toch echt gaan voor Munch's Oddysee, ook al heb je die al! NOG EEN KEER KOPEN! (niet da k da zou doen maaruuhhh) laat maar munchje houdt haar mondje al en gaat weer wachten op een reactie
Kheb Hunter wel gekocht, ff gespeeld. maar meteen weer terug gebracht.........wat een bagger game.sjeeeesssssss. ik vond het al geen reet meer aan bij het intro filpje....duz........... en enclave weetik nie duz....... maar kzou iedergeval nie voor hunterkiezen ENCLAVE duz.......
Mij lijkt.. enclave, iedereen zegt, hunter wouw wouw wouw, terwijl ze nog nooit iets gezien hebben, ik heb aantal filmpjes geloert, nou... daarnaast is enclave nou ook niet over de top super, maar wel beter dan hunter lijkt mij