1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enclave review! interesse?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bliss123, 10 jul 2002.

  1. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    [Enclave] review! interesse?

    Hey jongens en meisje (munch, he...ff goedmaken he! ;)

    Voor jullie enclave needs zou ik jullie graag willen doorverwijzen naar http://www.xengamers.com/sections/reviews/7922/
    Daar is, vooralsnog, de eerste review van dat spel.
    Het wordt niet compleet door de mangel gehaalt maar echt positief zijn ze nu ook weer niet!
    Snel kijken dus!
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2002
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    hmz ziet er wel leuk uit, alleen niet echt mijn smaak zo te zien...maar ik zal liever effe de dinge in het nederlands kunnen lezen...met hoofdpijn engels lezen lukt niet, mijn typewerk zuigt ook vreselijk vandaag haha
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heej thanx 4 de review!
    Alleen na het gelezen te hebben ben ik niet meer zo enthausiast over deze game...
    FF nog de reviews afwachten van XBW enz.
    maar een LAG in een offline spel?!?!?! dat lijkt me echt nix
     
  4. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hantheman! Ook zo teleurgesteld? Ik toch wel een beetje eigenlijk. Kijk, zeiken over games kan iedereen op zun eigen manier, maar een game die crashed, lagged en ook nog eens een slechte draw-in distance..... dat is minder en dat ziet IEDEREEN.
    Dusse, ff wachten op andere reviews dan maar, he!
    K dacht iig wel dat het interessant zou zijn voor jullie omdat er toch een beetje een Enlave hype hier is ontstaan!

    Enne Munch: k weet dat je een puzzelaar bent dusse, geen hak en snij spel voor jou!



    :p
     
  5. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    ow

    ow naja...dan...tjah....hm...puh...

    GEEF MIJ DAN OOK EEN REVIEW JAH! :9 :9 :9 hihihihi

    trouwens, ik hou van veel games hoor, als ze maar een beetje inhoud hebben, en als ze maar goed dolby geluid hebben en mooie films en niet blijven hangen en mooie kleurtjes en en en en en en en bla bla bla bla dan vind ik toch alles wel leuk hoor! :D
     
  6. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Was maarunne grapje.:)
    Hey als je van mooi houdt probeer dan eens Gunvalkyrie of Jet Set Radio Future! Die zijn (vooral de laatste) wel iets voor jou!
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    FUCK.

    Hopelijk komen der nog positievere reviews want lag, nee dat kan echt niet!
    Geen mp, daar kan ik nog mee leven
     
  8. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    wihihihihi Jet Set Radio Shit, weetje hoe lelijk ik dat vind uitzien??? zal wel weeeeeeeeer de enige zijn :confused:
    maar ik vin het net van die opgeplakte 2d figuren, in ieder geval wat k gezien heb er van dan....ik vind t misvormd.... Gunvalyrie, weleens van gehoord staat misschien nog in t bokje k ga zo kijke


    ps : wat is LAG?????? I AM STUPID I KNOW.....thats probably the only thing i know :'-(
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2002
  9. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOEEEEHHHH!!! Jet set radio SHIT???
    :eek:

    K denk dat WIJ eens een potje doa3 moeten spelen!!!
    8)

    Nee, geintje, ieder zun eigen smaak. GunValkyrie zal ook dan wel niks voor jou zijn maar ik vind em heel erg cool!
    Misschien dar Myst III, die in de herst uitkomt (onder voorbehoud) meer iets voor jou?
    K vind myst altijd wel grappig maar het is mij te traaaaaaaaaaaaaaaag!
     
  10. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    hmzzzzz..... jet set niet shit dan? ik vind het lelijk...majaaaaaa

    Myst...zoiets als je ook op de pc had, en waar je alleen maar kunt lopen en zo en war je ook een parodie op had Pyst????

    dat zuigt lol hahaha...ja ben kieskeurig, maar jah....
     
  11. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    LAG wil zeggen commandos die vertragen of dat het beeld stilstaat voor een seconde (of een halve, of twee, meestal niet langer..) en dan verspringt naar een plaats waar je naartoe aan het bewegen was maar je mist een zooi frames dus je bent dan gedesorienteerd.
    En ut ziet er gewoon heel erg lelijk uit.
    Alleen bij een on-line game is dit lichtelijk geaccepteerd maar ook heel storend!
     
  12. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    jah dat ken ik wel jah...heb er wel vaker last van gehad, weet alleen niet meer bij wat, maarre ikke ga nu ECHT ECHT, misschien dat straks mijn site op internet staat en kunnen jullie nog effe kijken voor mn tekeningen,...voor degene die dat wilden!!! :D
     
  13. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic]
    Jouw konijn lijkt btw wel veel op de mijne....alleen die is wel heel erg veel dikker. Ze heet Bliss en ik verwen haar met veel snoep en chips zodat ik 's avond goed kan slapen maarre, nu begint ze de vorm van mijn (ruime) kooi aan te nemen.
    EN HET WAS NOG EEN DWERGKONIJN!
    :D
     
  14. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden anderen eigenlijk van de review?
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tof dat je hem gevonden heb..
    Alleen ben ik nu zwaar geirriteerd door wat er instaat.. Grumble..
    Hier wordt ik echt niet gelukkig van.. Nou ja, ik ga hem in ieder geval wel proberen als ie uitkomt.. Niet iedereen was even positief over Hunter en die vind ik tenslotte best tof..
    Maar Lag....!! daar zijn geen excuses voor in een offline spel.. zeker niet met de power van de Xbox..
     
  16. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hunter wordt over het algemeen met een 8 beloond, kijk maar bij www.gamerankings.com.
    Is toch niet heel erg slecht.
    Van Enclave had ik eigenlijk een 9verwacht, maar dat komt misschien nog wel. Maar iid: lag en het kunnen vastzitten bij objecten is :r
     
  17. x-freak

    x-freak Guest

    daar gaat mn optimisme!!! lag en frame drops ,dat mag toch niet waar zijn !!dat had heb je ook op dat verneukte game f12002
    en het is is niet erg moeilijk + geen multi dit word geen succes ben ik bang
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tru.. Hoewel ie schijnbaar bij xgamer een 3 krijgt.. lol
    En hunter is zeker niet slecht vind hem tof..
    Maar zoals ik ook al in een ander thread zei ik ga ook weer niet op maar 1 review af..
    Ben dus benieuwd naar meer reviews van dit spel en ik ga hem zelf ook uitproberen.. alleen lags kunnen echt niet en vast zitten ook niet.. Nou ja we zien het wel..
     
  19. LLas

    LLas Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaargh, na dit spel keek ik zo erg uit!!
    Single player wist ik al en vindt ik ook niet erg maar lag, clipping problemen en chrashes?
    Van mij mogen ze de release nog even uitstellen, zolang dit maar opgelost wordt.
     
  20. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    my thoughts exactly... wordt fable dan toch de eerste classic rpg op de xbox?
     

Deel Deze Pagina