ik zag enclave vandaag bij futurezone! 1 exemplaar maar. had hem niet gehaald want ik wacht liever eerst op de reviews. heeft iemand het spel al?
zal wel import zijn, want de winkels bij mij in de buurt krijgen hem allemaal pas in augustus, op de website van Dixons en Bart Smit staat ook augustus, ik word gebelt zodra hij binnen is
Als je even een weekje of iets wacht probeer ik de XBW review er uit te poepen voordat eidereen hem massaal gaat kopen!
waar zit die shop of weet iemand waar ik hem anders import kan kopen. ik word echt leip van het wachten het is steeds morgen morgen morgen of dan oppeens augustus. in de uk hebben ze hem ondertussen al uitgespeeld hahaha.
Als Futurezone een PAL-versie heeft, dan hebben wij Enclave ook binnen zeer korte tijd, dat kan niet missen... En de website van Bart Smit en consorten daar schijt ik op, want die hebben alle games soms pas een week later (of langer) dan andere winkels en websites... Daar moet je niet op afgaan! Je kunt beter Nedgame en Dim+ (hoewel Dim+ ook niet altijd betrouwbaar is) in de gaten houden en evt. Futurezone (is ook niet altijd up to date)... Nogmaals: Bart Smit is shit! (dat rijmt)... :r
hehe, heb 'm net gekocht in computerwinkeltje (www.hcw.be) in Gent. Maar kan 'm nog niet spelen, werken tot 17u Ben wel benieuwd, de graphics interesseren me meest en die zien er toch enorm goed uit
ben net enclave aan het spelen het valt best goed mee hoor, goede controls en zo maar 'k ben nog maar net begonnen met spelen 'k heb nu reeds het zwaard en de kruisboog 'k ga nog een paar snotlings killen