Enclave

Discussie in 'Algemeen' gestart door matn, 2 aug 2002.

1. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB VANDAAG BIJ INTERTOYS ENCLAVE VOOR ZESENDERTIG EURO GEZIEN KAN DIT WAAR ZIJN!!!!!
    OF IS DIT GEWOON EEN FOUT

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je zelf?........]:- nou waarom had je hem niet gekocht dan ja en dan loopt je naar de kassa en dan zegt die gast dat je 69.95 moet betale dan sta je daar met 36 eurotjes.......

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moeten ze um voor 36 verkopen, want da had ik eerst ook bij iets, en dan gwoon naar de manager vragen, die MOET um voor 36 verkopen, of ie nou wil of nie.

4. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m gekocht bij intertoys, ze sloegen hem ook an voor 36,95, maar hij ging gelijk ff kijken of dat wel klopte, en toen moest ik toch maar 64,95 betalen, er stond geen prijs in de winkel. Ik denk dat het bij alle winkels fout in de winkel staat, en als je nou zo'n snukkel hebt die er geen verstand van heeft heb als verkopen kan je geluk hebben en hem voor 34,95 krijgen!!:9

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dalijk eens kijken of dat hier ook zo is bij de Intertoys, als die prijs er namelijk op staat MOETEN ze hem voor dat bedrag verkopen :>

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmmmz, ik snap 1 ding niet. Stond er sticker op van "34.95 ?". Want dan moeten ze hem voor die prijs ook verkopen, ze mogen de prijs niet gaan wijzigen. Ze bieden hem namelijk aan voor die prijs, wether they like it or not. Ik heb ook zo's een keer een reis geboekt via internet. Ik zat op een site, was naar Newcastle met een boot. Het was echt alles erop en eraan 3 nachten voor 2 p.p. voor in totaal 125 gulden, ik zag dat en ik merkte gewoon dat dat niet klopte. Maar ik boekte hem gewoon voor die prijs en printte de pagina uit voor alle zekerheid. En ja hoor, dag later kreeg ik een belletje van die mij. dat ze foutje hadden gemaakt en dat het eigenlijk 225 p.p. moet zijn, ik zei natuurlijk dat ze dat niet konden maken en ik de pagina had en dat het hun fout was. 1,5 uur lullen en uiteindelijk zei die vent van naja is goed, we boeken die reis voor u voor 125 gulden voor 2 pp. Muahaha, fout is van hun. Bovenstaand is dus ook in dit geval van intertoys ook het geval, opkomen voor onze consumentenrechten noem ik dat!

7. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij stond erhelemaal geen prijs bij, ik ging der van ujit dat 64.95 was, ik zou m toch wel kopen. Dus in de winkel stond er geen prijs.

8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is die gratis...

Deel Deze Pagina