Hallo _0/ Bij deze had ik niet zozeer een vraag over de xbox zelf, maar meer over de spellen. Mocht dit hier niet goed staan, geef dan maar antwoord, en gooi er maar een slotje op of zo. De spellen die in UK worden verkocht, zijn dat nou ook de PAL versies, of zijn dat die Amerikaanse versies? Dat i.v.m. het importeren van DOA:U via bol.com, waar hij vanaf vandaag te bestellen is. Anders zit ik met een spel opgescheept die ik niet eens op mijn xbox kan spelen.
Engelse games zijn toch gewoon PAL? Ik weet het eigenlijk niet zeker, maar volgens mij kun je die spelen op je Xbox. NTSC en JAP kun je niet spelen op een orginele Xbox. Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel eigenlijk...
Engeland,Australie en Europa heeft PAL. Amerika heeft NTSC. Je kunt dus engelse spellen gewoon op je xbox afspelen.Maar is bol.com niet amerikaans?Voor een goede engelse site moet je is bij www.play.com kijken
Vrijwel alle sites geven 18 februari aan als release datum, maar alleen bij Bol zou je hem dus al vanaf vandaag daadwerkelijk kunnen bestellen? Ik zou het eerlijk gezegt maar op een foutje van de site houden
Een foutje en een beetje express. It's the oldest trick in the book....... Je bestelt hem daar omdat je denkt dat ze eerder zijn dan de rest. Doen ze wel vaker daar bij Bol.com......
Eigenlijk zijn het oplichters, ik vind het iig een rotstreek. Je zou het maar niet doorhebben, best wel lullig.
Ja hoor, dat zou flink balen zijn. Ze geven aan dat de leverdatum binnen 5-7 dagen is, daar mag je toch wel heel stiekem van uitgaan? Nou jah, ik zie vanzelf wel wanneer hij binnen komt, ik ga er deze keer gewoon van uit dat Bol zich aan de afspraak houdt.
Ik hoop het wel voor je, maar ik zie het somber in. De game is nog nergens uit, bij alle gamesites staat de release midden februari. Dan denk ik niet dat een site als Bol.com een maand eerder de game in huis heeft. Ik hoop het wel voor je natuurlijk..
Ik heb 3 weken geleden ook sonic collection al besteld bij bol.com, dus zou ik die deze week meten krijgen, ben benieuwd. De release datum staat nl op begin februari
Waarom zijn er eigenlijk 2 verschillende versies: NTSC en PAL. Dat is toch gewoon alles behalve handig?
Dat is niet zo handig. Maar dat is omdat de TV's niet overal hetzelfde werken. In Europa werken ze anders dan in Amerika. Mocht je meer uitleg willen, vraag het maar even
Waarom is het dan zo dat tv's hier anders werken dan in Amerika? Waarom moeten die Amerikanen nou met alles anders zijn . Die lui zouden eens een keer moeten proberen om GEWOON te doen