Engelse games ook PAL?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grote Smurf, 18 jan 2005.

1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo _0/

Bij deze had ik niet zozeer een vraag over de xbox zelf, maar meer over de spellen. Mocht dit hier niet goed staan, geef dan maar antwoord, en gooi er maar een slotje op of zo. ;)

De spellen die in UK worden verkocht, zijn dat nou ook de PAL versies, of zijn dat die Amerikaanse versies? Dat i.v.m. het importeren van DOA:U via bol.com, waar hij vanaf vandaag te bestellen is. Anders zit ik met een spel opgescheept die ik niet eens op mijn xbox kan spelen.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Engelse games zijn toch gewoon PAL? Ik weet het eigenlijk niet zeker, maar volgens mij kun je die spelen op je Xbox. NTSC en JAP kun je niet spelen op een orginele Xbox. Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel eigenlijk...

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Engeland,Australie en Europa heeft PAL.

Amerika heeft NTSC.

Je kunt dus engelse spellen gewoon op je xbox afspelen.Maar is bol.com niet amerikaans?Voor een goede engelse site moet je is bij www.play.com kijken

4. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik helemaal gelukkig, want volgens Bol is het de engelse versie. _O_

Ik ga hem meteen bestellen :9

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vrijwel alle sites geven 18 februari aan als release datum, maar alleen bij Bol zou je hem dus al vanaf vandaag daadwerkelijk kunnen bestellen? Ik zou het eerlijk gezegt maar op een foutje van de site houden :)

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Een foutje en een beetje express. It's the oldest trick in the book....... Je bestelt hem daar omdat je denkt dat ze eerder zijn dan de rest. Doen ze wel vaker daar bij Bol.com......

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ja, deden ze met PES4 volgens mij ook.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Eigenlijk zijn het oplichters, ik vind het iig een rotstreek. Je zou het maar niet doorhebben, best wel lullig.

9. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja want het oxm is ook engels en die demodiscs doen het ook

10. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, dat zou flink balen zijn. |:-

Ze geven aan dat de leverdatum binnen 5-7 dagen is, daar mag je toch wel heel stiekem van uitgaan?

Nou jah, ik zie vanzelf wel wanneer hij binnen komt, ik ga er deze keer gewoon van uit dat Bol zich aan de afspraak houdt. O-)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop het wel voor je, maar ik zie het somber in. De game is nog nergens uit, bij alle gamesites staat de release midden februari. Dan denk ik niet dat een site als Bol.com een maand eerder de game in huis heeft. Ik hoop het wel voor je natuurlijk..

12. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 weken geleden ook sonic collection al besteld bij bol.com, dus zou ik die deze week meten krijgen, ben benieuwd.

De release datum staat nl op begin februari

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    anders bel je ff als dat kan, gewoon vragen of ze het al in stock hebben.
    probleem opgelost.

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    saaa, die zij PAL

15. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Bol heeft die game nog niet binnen, je moet gewoon wachten tot 18 februarie.

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn er eigenlijk 2 verschillende versies: NTSC en PAL. Dat is toch gewoon alles behalve handig?

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat is niet zo handig. Maar dat is omdat de TV's niet overal hetzelfde werken. In Europa werken ze anders dan in Amerika. Mocht je meer uitleg willen, vraag het maar even :)

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het dan zo dat tv's hier anders werken dan in Amerika? :+

Waarom moeten die Amerikanen nou met alles anders zijn :confused: . Die lui zouden eens een keer moeten proberen om GEWOON te doen ;)

Deel Deze Pagina