IK wou ff hier over wat kwijt... (en ja ik zie ook wel dat je net een andere topic heb gesloten..)
Die chip is gewoon legaal...zolang je er geen copies mee speelt mag je ermee doen wat je zelf wilt...ook met je xbox mag je doen wat je wilt...hij is namenlijk jouw eigendom..je hebt ervoor betaalt..
Nu wou ik dus ff vragen of we hier een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren zonder links te geven naar illigale site's...
IK was dus van plan om zo'n chip te kopen...ik koop hem voornamenlijk om import games te spelen...MAAR ik zal er ook heel misschien wel een keer een gekopieerde game spelen..
EN ik kan me ook heel goed voorstellen dat er hier mensen zijn met een amerikaanse xbox die hun xbox willen ombouwen zodat ze er dan pal games op kunnen spelen...
Nu wou ik dus gewoon vragen wie er van plan is er 1 te kopen...dit is een gewone vraag..en hier kan je toch gewoon op antwoorden???
EN als je het niet met me eens bent Wouter (of andere mods/admins) dan close je deze topix maar... (van mijn mag je me zelfs een waarschuwing geven..)
Laatst bewerkt: 23 jun 2002