hallo ik heb het spel met het vrouwtje uitgespeelt en nu met ghost maar ik kom nie voorbij die agent wat in de heli zit hoe moet je die kapot krijgen??? hij schiet me steeds in m'n rug dat is het lvl na waar je da vliegtuig de band moet platschieten help me plz
sorry, ik kan je al niet helpen want ik zit net in hetblaatste level met Niobe en heb nog niet met ghost gespeeld.
da is leuk bedoel je onboard the logo's? zijn zo'n leuke lvl's beter als die ervoor met die agents bah!
Ik heb gewoon wat rondjes gelopen en als die helikopter begon te schieten ging ik in Focus zo ik kost zien van waar ie schoot en dan sprong ik gewoon naar achter/voor/opzij en schoot een clip leeg op hem. Pak wel een sterk wapen dat snel schiet.
Uhm als je kijkt in de richting van de heli dan hoor je hem, en dan moet je achter die pilaar staan, en dan 2xfocus+strafe en springen naar andere pilaar (carthweel) en schieten, tenminste zo deed ik het.
Als geen van beiden werkt moet je ze eens door elkaar proberen. Als dat niet werkt dan weet ik het niet meer (cheats ).
Ja vond ik ook, ik werd de hele tijd neergeknald door die gasten die uit het dak vandaan komen. Daar heb je in dat andere level gelukkig geen last van.
Die swat helicopter was erg! Was ik 3 uur aan het kloten met stun grenades, wat geen moer hielp, keek je op internet voor hulp, las je: Just throw a stun grenade to repel of the swat members, grab their guns, and shoot the helicopter. Do this 2 times, and it's done! Piece of cake...
swat copter vind'k veel makkelijker als die met de agent. swat is makkelijk je killd die agenten op je makkie en dan achter de muur en schieten op heli
Je hoeft hem geeneens helemaal kapot te schieten. Maar maak goed gebruik van je focus en de pilaren om achter te schuilen.
Makkelijk. Houd focus in, als de helicopter komt, kun je schieten en wegduiken, ga dan achter iets staan in de hoek waar die net verscheen. Dan ontwijk moves maken en schieten. Herhaal dit tot-ie verslagen is.