Jammer hoor dit!!! Het zou gratis moeten zijn, maar het gaat ons €4,99 kosten om te genieten van deze downloadable content. Stelletje afzetters...
Waarom? Als je bijvoorbeeld kijkt naar andere consoles, dan krijg je na aanschaf van een nieuwe game geen updates meer ... bij de xbox wel ... als je een spel echt leuk vind ... koop je ook de updates ... en wat is nu 5 euro
De pc mensen die dit spel kopen krijgen deze downloadable content gewoon gratis, inclusief epilogue 2. Voor de xboxers zou de 1e gratis zijn volgens alle persberichten en over de 2e zouden ze gaan nadenken of ze er geld voor wilden hebben. Dat is het jammere hieraan. Maar goed, zo stoer als ik ben heb nu toch maar even epilogue 1 aangeschaft. Ik ga spelen mensen, u zijt gegroet.
Ik moet zeggen... deze epilogue is geen kattepis hoor! De zekes zijn slimmer, ze rennen veel eerder weg, het zijn er ook een stuk meer en ze komen zelfs terug op plekken nadat je denkt dat het gecleared is.
En toch moet ik zeggen dat het jammer is... voor je weet is het over, geloof dat ik het binnen een uurtje gehaald heb. Nu is het dus een maand wachten op epilogue 2 voordat we eindelijk met Al Hafad's broertje kunnen afrekenen.
Kan je dit level nu ook online spelen he? Ik heb hem al gedownload maar ik kan hem niet selecteren als ik een online spel wil hosten! Moet je hem eerst singleplayer uitspelen ofzo om hem ook online te kunnen spelen?? Als je hem niet online kan spelen dan vind ik dacht echt heel stom, wat dat is alleen maar de reden dat ik hem gekocht heb!
Nou ik heb dat level dan eindelijk uitgespeeld, en hij is echt best wel lastig. Maar ook nu na het uitgespeeld te hebben kan ik dit level gewoon niet online coop spelen! Ik vind dit echt een klote streek van THQ! Ik ben echt een grote fan van dit spel, maar 5 euro vragen voor een (welliswaar erg goed) level die eigenlijk gratis zou zijn volgens vele berichten, en daarna er gewoon achter komen dat je hem niet online kan spelen! Eigenlijk is dit gewoon oplichterij, want je kan het hele spel (behalve de oefenmissies) online spelen, en het is gewoon stom dat deze niet kan. Ze hadden het er op z'n minst van te voren kunnen aangeven, dan had ik ook geweten dat ik hem niet had hoeven kopen. Ik ben nu 2x teleurgesteld, omdat ik moest dokken en dat je daarna ook nog eens niet met dat level online kan! Denk maar niet dat ik Epilogue 2 ook nog ga kopen!