Volgens mij is microsoft het goed aan het verkloten! Ik woon in zoetermeer, toch een aardige grote stad, en nu heeft de vobis de xbox uit de winkel gehaald omdat ze er geen winst op maken! Wat als dit straks overal gebeurd...dat zou niet zo beter zijn.
Dat zou inderdaad niet goed zijn.. Maarre onthou wel dat bij de Vobis normaal geen spelconsoles worden verkocht!! Toch!
Are you serious? DA kan toch niet, WAAR IS SUPERBILL. __________________________ 1 2 THE X is coming 4 you you´d better recognize
Maak je niet druk. Bij de Vobis in Almere stond een paar dagen voor de launch ook een xbox met Halo. Had 2 gasten zien spelen en besloot om 2 dagen later met een vriend ook ff te gaan spelen (waren vroeg uit, dus waarom niet) maar ze hadden hem al weggehaald. Reden weet ik niet, maar ik zou je er niet druk om maken... als ie niet genoeg verkocht wordt is het toch juist een reden om hem te laten staan
Dat komt omdat iedereen de consoles of bij free record shop haalt of bij 1 van de speelgoedzaken of gameshops..
Waarschijnlijk komt het door de vroeg doorgevoerde prijsverlaging van MS, Dynabyte heeft hem ook uit de winkel gehaald. Ik denk dat door de prijsverlaging de winstmarge voor dit soort winkels te klein werd!
Bij de Vobis en Dynabyte koop je meestal een PC, de XBOX was de enigste console die ze ooit verkocht hadden.. Maar aangezien de meeste mensen dit niet wisten, hebben zij er geen profijt van gehad...
Dynabyte en Vobis zijn idd geen winkels waar je consoles koopt, op zich maakt het niks uit, want al die winkelketens horen zowat bjielkaar (V&D)..
Daarom ga ik ook liever naar Discovery. Daar hebben ze alle systemen en je kunt ze er ook uit proberen.
het zal voor MS toch een signaal moeten zijn dat ze meer geld beschikbaar moeten stellen voor de benelux. ze zijn hier nieuw in consoleland, en dan in de benelux alleen in het begin ff reclame maken. verder niks. zo kom je er niet.
btw ik sprak net iemand die in de vobis helmond werkt (met ook xbox natuurlijk) en die zegt: "vobis zoetermeer zijn eikels hebben plaat voor hun kop" en hij kan het weten, geloof me
Crash is trouwens al uit hoor? maar terug ontopic, Vobis Almere gaat gewoon door met de verkopen van x-box hoorde ik
WAAR WAAR WAAR !, al die winkels die ik tegen kom hebben er niet van gehoord...(Zoetermeer) Bart Smit, Inter Toys, FRS, Dixons.....dit zuigt...kan je a.u.b een winkel opgeven. (off topic)
hier nog 1 uit zoetermeer en ik moet zeggen dat de bartsmit hier zwaar klote is en echt al die medewerkers zijn Ps2 fanboy