Er kan niet meer gedownload worden...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Phoubus, 13 okt 2006.

1. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

vandaag wilde ik wat gaan downloaden van een site (Fraps) maar ik kan niet meer downloaden op de een of andere manier. (dit is ook bij andere sites en downloads)ik krijg nog wel het venster met of ik het op de harde schijf wil opslaan, maar daarna gebeurd er niks. Het venster waar dus normaal gesproken zou staan hoe snel ik download en welk bestand komt er niet meer, hierdoor kan ik niks meer downloaden... Heeft dit met een instelling te maken (waarschijnlijk) zoja welke instelling moet ik dan verandere. zo niet hoe kan ik dit probleempje oplossen?

Alvast bedankt,
    Phoubus

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat probleem ook(firefox), kan niks meer downen met 'save to disk'. Heb ff downthemall ofzo iets op Firefox gezet tot ik weet hoe ik dat kan verhelpen...

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je firefox hebt, druk dan op Ctrl J, en klik "Download Lijst opschonen". Hierdoor opent het dl schermpje sneller, en misschien gaat het bij jou zo langzaam, dat het helemaal niet opent...

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mss download ie het wel, maar opent ie het download schermpje gewoon niet, waardoor je niet ziet dat het gedownload word (bij Firefox dus)

probeer CTRL-J dus eens om te kijken of ie ongemerkt toch aan het downloaden is :)

5. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nergens op mijn computer een bestand vinden dat ik gedownload wilde hebben. en als ik opschonen doe gebeurd er niks.

6. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even gekeken of het met internet explorer wel lukt en ja... met internet explorer lukt het wle maar firefox niet. weet iemand hoe dit dan kan? is dit een fout bij mij of bij firefox?

Gr,
    Phoubus

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    die kende ik nog niet :9

wat doe je dan precies?

8. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0