Er komt een nieuwe XBox set...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 2 mrt 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Mech-set, dat las ik op bartsmit.com. In maart verrwachten ze het mech pack, daar zal wel Mechassault bij zitten en verder weet ik niet. Misschien wel niets.

Hier staat het, scroll naar beneden bij verwachte X-box games...

2. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar das niet zo interressant om te weten want iedereen die hier komt heeft neem ik aan een xbox :)

greetzz robo

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    hey robo ,dit forum is ook voor mensen die geen xbox hebben maar er misschien wel 1 willen kopen..

trouwens die site van bs is knap zielig:
    "Xbox Life Starters Kit" LIFE???????? hahaha

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Zou best nog wel eens zo kunnen zijn dat bij die mech set Mechasault + Xboxlive pakket zit.

Andere optie is natuurlijk XBOX + Steel batallion, maar dat denk ik niet. Want dat zou waarschijnlijk te duur worden.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Of Phantom Crash (of zoiets).

Ja dat had ik ook gezien. Echt te gaar die winkel. En je kon Zapper de ondeugende krekel reserveren voor de Xbox maar MGS 2: Substance niet.

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    bart smit is echt de meest irritante kut winkel ever.
    et personeel daar weet alleen hoe de kassa werkt.

trouwens, in zo'n advertentie stond dat phantom crash (mechgame) exlusief te krijgen was bij media markt

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    er zit natuurlijk MechAssault en Battle engine aguilia (ofzo) erbij.

8. NehpetS

NehpetS Guest

OK...dat slaat egt helemaaal nergens op he?

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das onzin maar REPLAY weten ook BIJNA nix,
    ik zij zow dat ik een dirydisc error kreeg bij xbc. en die gast zij dat xboxLIVE nog niet gelanceerd was !!!
    een echte N00B. terwijl de winkel alleen maar consolegames en dvd's verkoopt !!! dan moet je er echt wel wat van af weten !!!!
    maarja later kwam ik er achter dat ut een BUG was die dirty disc error !!! :Dduss alles was weer goed !!!!
    :D

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij bart smit... keb inderdaad wel collega's die er geen zak van snappen.. maar ja als mensen vragen hebben over games help ik ze dan ook meestal. :)

Die spelfouten als Xbox Life erger ik me ook wel aan idd. stelletje noobs daar bij het hoofdkantoor.

11. NehpetS

NehpetS Guest

gelukkig iemand die er wat van snapt...ik werk namelijk ook bij BS al een tijdje....en ook ik weet dat er veel debiele werken..maar lang niet allemaal...:)

12. Hoe komt het dan dat jullie baas die debiele aanneemt>??? cker een goed diploma ofzo??

13. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk een tekort aan personeel (ze kunnen iedereen wel gebruiken) zelfs die "debiele"

14. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic :):

Ik zou eerder een DOAX Pack (Xbox + DOAX + DOAX kalender ofzo) verwachten. Maar die mechs mogen er ook wel wezen :+

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    whahah jah Grappig man :

Xbox Life Starters Kit
    € 59,95

LOLZ ,

16. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    staat zo'n mooi plaatje onder met van die grote koeieletters: Xbox Live. en dan toch nog life schrijven. Apart.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat je nu zegt is natuurlijk onzin. Alsof een verkoper alle ins en outs van games af zou moeten weten. Tuurlijk niet. En al helemaal niet als je zulke specifieke dingen gaat vragen over Xbox Connect. Tuurlijk weten die verkopers er wel wat van af, maar je kan echt niet van ze verwachten dat ze zulke technische dingen weten. En trouwens, daar heb je forums voor. Xboxworld bijvoorbeeld....|:-

Hetzelfde geldt voor verkopers van Bart Smit en dergelijke winkels. Ik merk het zelf ook bij mijn collega's bij Dixons. Lang niet elke verkoper houdt van games, ook al verkoopt ie ze toevallig. Ik ben toevallig wel een gamer, en de kennis die ik onder andere hier opdoe, gebruik ik ook in de winkel, en geef ik ook zo veel mogelijk door aan mijn collega's, maar ook ik weet niet alles wat mij gevraagd wordt in de winkel, en om mij dan maar gelijk een noob te noemen, gaat me toch iets te ver, aangezien ik toch al meer dan 2 jaar bij Dixons werk.

Zo, dat wou ik ff kwijt :)

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ze volgen het xbox-gebeuren ook niet... Als ze nou een gast aanemen van dit forum en hem goed betalen, dan hebben ze tenminste een goede(ik niet hoor).

19. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vind niet dat verkopers alles kunnen weten....ik weet een hele hoop van games en consoles...maar als ze aan mij vragen wat er zo goed aan een bepaalt soort digitale videocamera is sta ik met mn mond vol tanden....tis maar net waar de verkoper zich voor interreseert.

20. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel ik wel steeds vaker mensen tegenkom die in een bepaalt soort winkel gaan staan terwijl ze er zichzelf nergens voor interreseren....vind dat je niet in een computerzaak moet gaan werken als je "plantjes" da bomb vind....dan moet je maar bij De Europatuin gaan werken ofzo....of een "coffeeshop" beginnen ;).

Deel Deze Pagina