1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Eeeeh swa, ik ben gangsta!
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    het kan ook allebei..hoog EQ is niet perse dat je makkelijk sociale contacten legt enzo. Heeft meer te maken je gevoel. Dat je je kunt inleven in bepaalde situaties.. en snapt hoe mensen reageren.Als je weinig contact met anderen hebt, kun je nog wel een hoog EQ hebben ( en IQ )

    @Victor: klopt wel maar vergeet niet dat de hele Maffia ( scarface ook enzo ) scene erg populair is in de hiphopwereld. Ze willen ook allemaal gangster zijn, dus kleden zich zo, maar mixen het met hiphop. tis niet oorspronkelijk gangster, maar wordt nu onderhand wel zo verstaan. eigenlijk gewoon geen fok om iedereen geven en je eigen ding doen. In dat opzicht.. doen die wiggers ook alsof ze heel wat zijn.. maarja echt gangster zijn ze natuurlijk bij lange na niet. ( net als 50 cent overigens, maar die is dan nog wel iets meer gangster dan die wiggertjes ) dan wordt het gewoon zielig.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oppervlakkigheid. Dat is waar ik mij dood aan erger. En daar schaar ik deze post ook onder.

    Ik erger me dood aan mensen die constant in hokjes denken. Zoals jij. Je zegt dat je Alto's nog wel kunt handelen omdat je normaal met die gasten kunt praten. Daarmee bedoel je te zeggen dat je niet met normaal met white nigga's (vreselijke benaming, zelfs een beetje racistisch) kunt praten. Ken je ze allemaal dan? In welk hokje kan ik jou stoppen?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  4. basovich

    basovich Guest

    ik versta onder white nigga's: blanke mensen die denken dat ze een neger zijn door: gangster te praten te doen, zich zo te kleden. Dus dat is NIET racistisch!!
    en hoezo oppervlakkig, het is wel hééél raar dat altijd die 'bomberjack' dragers zoals jullie dat zeggen, bij ruzies betrokken zijn tussen negers en blanken. ik heb echt helemaal niks tegen een gemengd nederland, maar please overdrijf het niet door je als blanken als een neger te gaan kleden en net te praten als zij. en misschien ben ik nou wel heel raar tegenover die bomberjackers maar zij zijn toch zo'n beetje de groep van alle racisten hier in nederland!, en daarom heb ik schijt aan dat soort mensen! en dan vinden zij dat die zwarten het land uit moeten, terwijl als ze gewoon niks van ze aantrekken er geen ruzies tussen hun zijn en er dus niks aan de hand is!

    en dit is dus wat ik zie op straat van die mensen, misschien de mensen hier die zelf die bomberjacks allemaal dragen het anders denken maar dit is mijn mening!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hahaha...."Bomberjacken dragers"...dude, weet je wel hoe achterlijk je klinkt? Ik ben het helemaal met Cyrax77 eens. Ze zijn "zo'n beetje" de groep van "alle" racisten hier in Nederland? Echt waar...volgens mij ben je vroeger op je harses gevallen ofso. Dat is nu precies wat Cyrax bedoelt, je plaats mensen die een Bomberjack dragen in een hokje genaamd "Racisten & Herrieschoppers", dit slaat toch nergens op?

    Ik lees graag iemands mening en ga graag in discussie maar jij bent gewoon dom, of een gefrustreerd jongetje van 12 waar niet mee te praten valt.

    P.S - Niet racistisch? Doe jezelf een plezier en post verder niets meer ofso...

     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  6. basovich

    basovich Guest

    fijn dat je mijn mening leest:)..wat je verderest te melden hebt boeit mij niet zoveel..

    en waar jij die onzin quote haalt dat nigger een scheldwoord is weet ik ook niet want als jij een beetje 50 cent luisterd maakt hij zichzelf 12939x uit voor nigger.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het vandaag politiek correcte moraalridderdag ofzo?
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo lijkt het wel, kheb er zelfs een beetje aan meegedragen, krijg ik nu een lintje? :+
     
  9. basovich

    basovich Guest

    ik geef gewoon mijn ergernis aan sommige mensen op..hun zijn het daar niet mee eens, dat is alles :).

    en zo zeggen ook veel mensen: ik heb schijt aan breezah bitches, dus alle mensen die msn taal schrijven zijn, k*t en dom. en dan zeg ik dat over bomberjackers en dan krijg ik gelijk de volle lading!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    iedereen denkt wel in hokjes. Snap niet waarom hij het nu ineens moet over zich heen moet krijgen, want hiervoor zijn talloze posts van mensen die iets tegen gothics, breezers, wiggers, alto's etc hebben. Voor je het weet scheer je mensen over een kam. Daarom moet je wel oppassen met wat je zegt. Handig als je het even toelicht dan en neit alleen zegt van, ik haat die mensen omdat je er niet mee kunt praten en ze zijn dit of dat. Persoonlijk heb ik geen hekel aan een groep, alleen aan individuen.
    Het N woord is overigens wel een scheldwoord Basovich :).
    Dat 50 cent het zegt..zegt toch niks.. hij is zelf neger.Als je het als blanke zegt komt dat erg racistisch over. Het klopt wel dat een een aantal is dat lonsdale draagt en een bomberjack en die ook racistisch zijn, maar tis zeker niet zo dat dat bij allemaal zo is. Maar als je een hekel hebt aan mensen met bomberjacken die er zo bijlopen.. dan is dat jou mening.

    iedereen is trouwens herrieschopper in het juiste groepje..
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan mensen die veel aandacht besteden aan het ergeren van andere mensen.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast je weet precies wat ik met "Gangster" bedoel, Geloof me ik oordeel mensen niet snel van hun buitenkant, maar tuurlijk als je iemand ziet heb je meteen je mening over die persoon klaar (terwijl je hem niet kent). dus ik wil mijn vorige post ff verbeteren:
    Ik DENK dat ik een snel een hekel zou kunnen hebben aan mensen die denken dat ze uit de "hood" komen en ruzie uitlokken alleen omdat hij zich machtig voelt omdat hij veel zogenaamde matties heeft (maakt niet uit welke afkomst ze zijn, dat ik ze Wiggers noemde was mijn fout).
    dus ik wil ff mijn vorige post terugtrekken dat was nogal kort door de bocht.
    En jullie hebben gelijk, Don't judge a book by its cover, maar sommige groepn mensen zijn gewoon wat minder te vertrouwen (tenminste, dat is mijn ervaring)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je mag dan ook rustig jouw mening hier ventileren. Maar dat mag ik ook en ik vind dat je oppervlakkig op mij overkomt. Onwetend en oppervlakkig.

    Wie ben jij nou om voor mij of ieder ander te bepalen welke kleding ik draag? De manier hoe jij het over white nigga's heeft viel bij mij gewoon verkeerd. Nigger is weldegelijk een scheldwoord, dat jij hier niet van op de hoogte bent is spijtig, want dan had je het misschien niet zo gezegd. Dat 50 cent het zegt is zijn zaak en niet relevant. Dat is schapengedrag, wat hij doet, doe jij dan maar ook?

    Ik begrijp en weet ook wel dat er skinheads rondlopen in bomberjacks en dat zij racisten zijn. Maar je weet zelf ook wel dat niet iedereen in een bomberjack een racist of een relschopper is. En inderdaad moet je het beter toelichten want de post waar ik op reageerde kwam op mij erg oppervlakkig over.
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Die quote komt van Dictionary.com...een officieel internet woordenboek. Maar goed, baseer jij je denkwijze en feiten maar op een rapper...lol.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nigger is inderdaad een scheldwoord. Als iemand mij voor neger uitmaakt voel ik me beledigd. Maar ja, ik ben dan ook blank.

    (IS CYNISCH BEDOELD!)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2006
  16. Towel

    Towel Guest

    Zeg er dan gelijk bij dat het juiste woord voor neger "Negro" is en Niger inderdaad een scheldwoord is, en ja, de rapnegers noemen elkaar zo.

    Ik heb nu alleen de laatste pagina gelezen, en volgens mij zit er redelijk veel vooroordelen in veeltallen post's. Dit is ook wel een topic waar dat snel gebeurd...
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, ik vind trouwens het hele woord 'neger' ookal enigzins kleinerend over komen. Waarschijnlijk omdat het te pas en te onpas voor alles wat maar niet blank is gebruikt wordt...
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer in Amerika maar iemand voor een "Nigger" uit te maken, gegarandeerd dat je klappen krijgt. Dit omdat dit word afkomstig is van de salvernij tijd.
     
  19. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor hoef je echt niet helemaal naar Amerika te gaan hoor, slimmerik.

    Ja, laten we voortaan iedereen Afrikaanse Nederlanders noemen. |:-
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar heb ik het over een vervangende benaming gehad? Ik meld alleen maar dat het woord 'neger' tegenwoordig al negatief overkomt, dus please, doe even niet moeilijk?

    /EDIT; Iemand gehoord over een nieuw woord voor allochtoon, 'bi-cultureel'? Dat vind ik dus echt driemaal op stront slaan, welke klapperbol heeft dat woord bedacht.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina