1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedoel je niet het woord ''Nikker''. Dat zei zon neger tenminste tegen mij in de VS ;)
     
  2. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Nigger is Nikker. Maar dan anders :) (verbastering van het originele woord.)
     
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Nigger is niet altijd een scheldwoord hoor. Ligt maar net aan de context. En de manier waarop je het zegt natuurlijk.
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Er staat zoveel domheid in deze zin.. :'-( :'-( :'-(

    DENK VERDOMME EENS NA! Hebben alleen negers recht om 'gangster' te praten? Hebben alleen negers recht om baggy kleding te dragen? Nee en nee. Wat is trouwens gangster praten? 'Look homeyz I got da best bling bling on da eart fucken bitchez suck my dickz wanksterz'? Ze schreeuwen zoveel dingen over 'fagz', maar ze roepen nog harder dat iedereen piemels meot zuigen. Volgens mij raken ze opgewonden van het zeker mannelijke geslachtsdeel?
    Ik draag baggy kleding. Big deal. Mensen noemen me een wigger. Fok hen. Het kan me echt helemaal niet boeien wat mensen van me vinden, 90% weet niet eens wat een wigger is. Ook van die prachtige opmerkingen: 'Rap gaat alleen maar over wijvuh neukuh' :emo: Priceless. Ze weten niet eens wat Rap is.
     
  5. basovich

    basovich Guest


    ben ik de wet ofzo dan:confused:?

    ik zeg alleen waar ik me aan erger, niet wat slecht of goed is!
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Je zegt dat mensen die wit zijn zich neger voelen omdat ze gangster praten. Hiermee suggereer je kennelijk dat negers gangster praten.

    Nigga (Letop, in Amerika geldt dit echt als iets anders dan nigger) wordt ook tegen witte mensen gebruikt door zwarten. Het heeft niet meer de betekenis nikker eigenlijk...
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Die groep waar Basovich het over heeft noemen we hier 'wannabe's'.
    Dat zijn dus blanke mensen die zich graag 'zwart' gedragen, niks mis mee op zich. Alleen komen sommige vaak wel erg patserig over. Maar dat van white nigga's slaat nergens op natuurlijk. 'Gangster' nee, ik vind urbans/rappers en al die lui niet gangster... dat zou ik anders verwoorden. Al Capone was een gangster. Maar met gangster praten bedoel je waarschijnlijk dat de white guys met een zwart accent proberen te praten? Right.. moeten ze zelf maar weten, vind ik dan.
     
  8. basovich

    basovich Guest

    jup, zo'n beetje wel.. wannebee nigga, white nigga whatever!
    vind het niet echt zoveel van elkaar verschillen maargoed.
    probleem is dus opgelost en erger me dus aan wannebees..like that g(a,u)y in de startpost ;).
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde niet per sé jij, maar dat is meestal het begin van alles. Ik weet nog dat vorig jaar een paar Surinamers het woord 'neger' uit het woordenboek wilden laten schrappen ofzo. En dat gedoe over de negerzoen is natuurlijk iedereen bekend. Ook hoor je op de radio vaak opsommingen als 'Amerikanen, Duitsers en Turkse mensen'. Waarom Turkse mensen? Dat heten toch gewoon Turken? Of is van die Amerikanen en Duitsers het diersoort nog niet bekend? Die politieke correctheid komt me nu wel een beetje de strot uit. Als je een willekeurig woord in je bek neemt is er gelijk weer één of ander stuk onverlaat dat zegt 'maar dat is hartstikke kwetsend voor die mensen'. Dus mijn post was meer een soort van sarcastische reactie op de toenemende tendens van politieke correctheid.

    Zo goed?

    Oh, en in reactie op het onderwerp, wigga's is een algemeen gebruikte term voor van die blanke speeltuingangsters die in Het Gooi na Sesamstraat met 'pipa's' gaan lopen zwaaien bij de lokale basisschool, 5 maten te grote kleding dragen en expres met een buitenlands accent gaan praten. Ja, ik weet dat iedereen in zijn recht staat om zich te gedragen zoals hij dat wil, maar ik sta ook in mijn recht om dat gedrag zielig en lachwekkend te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee oke, ik dacht dat die opmerking helemaal op mij gericht was, no hard feelings dan ;). Je hebt gelijk, je kunt tegenwoordig weinig meer zeggen, maar met mijn opmerking probeerde ik dat dus duidelijk te maken, dat woorden onterecht in een negatieve context worden gebruikt. Over die wiggers kan ik het ook zeker met je overeens zijn. Tuurlijk mag en kan je als blank persoon baggy kleren dragen, into de hiphop scene zijn en het helemaal de bom vinden, zolang het maar echt is. Uiteraard zijn er ook wel veel zo, maar een groot deel ook niet en die komen inderaad zo ontzettend zielig en lachwekkend over als jij het beschrijft. In mijn opinie kansloos gedrag, maar ieder z'n ding natuurlijk.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    Verdomme wat heb ik mij geïrriteerd aan deze post, hoezo vind jij dat als blanke mensen hiphop kleding dragen dat ze een neger willen zijn? Ze willen gewoon kleding dragen die bij hun stijl hoord en dat heeft geen FUCK te maken met een afkomst of niet.

    En die "bomberjack dragers", iedereen met een bomberjack is gelijk een rascist? Nee dit zie je echt fout, die bomberjack dragers is gewoon precies hetzelfde als de hiphop mensen, ze houden van een bepaalde muzieksoort en kleden zich daaraan. Dat dan een kleine percentage daarvan ook rascistisch is en soms in gevechten terecht komt is een 2e, maar ik kan je zeggen dat ik de sfeer vaak grimmiger vind bij een rapfeest of een club waar ze urban draaien dan bij een hardcore feest. Ik bevind me vaak genoeg bij beide soorten feesten en bij hardcore/hardstyle feesten kom ik zelden een vechtpartij tegen.

    Ook kan ik zeggen dat je in omgeving Eindhoven toch echt veel minder rascisten heb zitten en die "witte negers", hier zijn die aantallen zo goed als te verwaarlozen ten opzichte van de randstad. Als je die gasten gewoon een keer leert kennen ipv ze te haten dan kom je nog eens ergens en mischien veranderd dan ook je hypocriete visie over deze mensen.

    Sorry dit moest er gewoon even uit..
     
  12. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is duidelijk dat je niet de enige bent...maar maak je niet druk, de gast weet niet waar die over praat ;)
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Haha mooi, sta ik gelukkig niet alleen :)
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Zozo gaat lekker hier. Ik snap niet waarom mensen zich zo druk aan het maken zijn. En ik snap niet dat de mods enzo dit belachelijk maken van de zogenaamde breezer mensen gewoon door laten gaan. Goed bezig xbw! Bij elke boom met appels heb je wel een paar rotte ertussen. Zo is het ook bij die groep met bomberjacks of breezers of hiphop mensen.
     
  15. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet waarom het überhaupt wordt toegelaten dat de zogenaamde breezer mensen zichzelf zo belachelijk maken. :+

    "Dat zeg je toch niet? Dat is hartstikke mensonterend!"
    Sorry. :'-(
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Haha ik kwam er vandaag nog heel wat tegen op terras, het waren allemaal kindertjes van 14 en vroegen ineens zo van " Ik wil een DROPSHOT :) " Eenmal genomen lag ze te braken op de vloer !1111111 14 jaar !!!!1111111111 LOL
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ehm juist... Laat ze lekker dropshot drinken, ik zou me er iig niet druk over maken. Hun keus..
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik maak me er niet druk om, ik lach erom. Het toont aan wat voor kneuzen het zijn. Moest ik dit per se herhalen :'-( En hoezo ben jij ineens zo 'standpunt-vast-defensief' voor de breezers, wil je wat onthullen :')
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2006
  19. Towel

    Towel Guest

    Sostic kotst zelf ook weleens door de drank, daarom neemt ie het op voor de breezers;) Maarja Dioxic, ik zou me ook ergeren aan knulletjes van 14 die dropshot drinken op het teras en stoer doen. Ze kennen de drank niet, maar 1 van hun heeft de naam gehoord van zn broer.... Die ober mag trouwens toch nie alcohol verkope aan minderjarige?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2006
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwahahah stil Niels :D Je hebt helemaal gelijk, ik ben er gewoon een!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina