1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    XD Ik zou niet meer bijkomen van het lachen gewoon :) De gedachte alleen al.. Heerlique
     
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemal mee eens, niet allemaal over 1 kam scheren. Wel ben ik het eens met het blanke neger gedoe (wigger ofzo), irriteer ik me zwaar aan.

    Kleding -> oke als het je ding is, Muziek -> oke als het je ding is, gedrag -> oke (voor sommige)

    Maar alsjeblieft, praat normaal, sommige blanken praten alsof ze net sinds een jaar geemigreerd zijn uit Suriname. kijk dat chill en dope enzo, oke gebruik het met mate. dan gaat het gaat nog wel. Maar niet de normale woorden verdraaien zodat er een surinaams accent aan komt.

    Voorbeelden waar ik me aan irriteer:
    vb: hij moe nie seure man (surinaams accent)
    vb2: Die Douwe Egberts reclame, die 2 oma's. (veel van die woorden. de reclame zelf is wel grappig.)
    vb3: tssssssss, whatevah, talk to the hand cause the face ain't listening!
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    En het woordje Swa, compleet ontoepasselijk
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    tja voor sommige zijn ze in een verkeerd lichaam geboren he :lol:

    kansloze mensen
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Ik sluit me voor 100% aan bij deze post. Praat zoals je geleerd hebt.

    Ik doe het zelf wel eens voor de grap, maar dan neem ik het niet serieus, normaal praat ik altijd met mijn mooie Nederlands accent.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hey swa, je weet toch...
    Erg irritant. Maar vind het sowieso niet tof om express met een ander accent te praten. Geld ook voor sommige homo's. Als je homo bent, ok, maar laat dat piepstemmetje weg en praat gewoon normaal.
    Nog iets irritants, die lui die staan te schoffelen of vuilnis ophalen en tof proberen te doen tegen langslopende meiden (fluiten, roepen etc).
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    LOL Ja, alsof ze ooit naar hen zullen kijken
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vind dat soort woorden expres gebruiken soms best leuk. mind you, ik ben afgestudeerd en wel en leerlingen kijken wel eens op als ik er, in plaats van mijn gewoonlijke DBN, een stukje straattaal doorheen mieter.
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    DBN??
    meestal spreken mensen abn, maar waar staat die D in jou taaltje voor dan?
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    ff tussendoor: het is AN, niet ABN. Anders zou het impliceren dat -bijvoorbeeld- Zeeuwen onbeschaafd zijn, als ze Zeeuws praten.
     
  11. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    zijn ze tog ook 8)
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag een gemiddeld meisje hoe vaak ze wordt na geroepen door vuilnis mannen / bouwvakkers en je mond valt open van verbazing. M'n vriendin heeft het super vaak als ze alleen loopt, maar loop ik ernaast dan durfen ze weer niet... de helden.

    Kan ik echt goed pissig om worden, voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk zich met hun eigen fokking zaken te bemoeien en normaal te doen. Helaas.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    die wonen toch ook in nederland. het gaat meer om de netheid waarmee je spreekt. vandaar algemeen beschaafd nederlands. anders zouden limburgers, brabanders, zeeuwen, friezen, groningers, twentenaren, utrechtenaren, rotterdammers, amsterdammers en ga zo nog maar even door allemaal geen beschaafd nederlands kunnen spreken. de uitdrukking is gewoon abn. an verzin je nu net zelf.
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest


    Goed punt, maar beerzahsletjes en dronken groepjes meisjes hebben ook een zeer grote mond hoor. Als je met meerdere mensen loopt houden ze hun bek, maar ben je alleen roepen ze graag dat je een lekker ding bent of dat je ene lekker kontje hebt. Heel debiel. Is dat emancipatie?
     
  15. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk Armada, doe ik allemaal zelf:x
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij wat... Op school, al steek je sigaret op en dan komen er van die sletjes aan die je niet kent en die gaan dan vragen om een sigaret; standaard antwoord: Nee. Dan beginnen ze gelijk ''ah wat ben jij voor KK leier ik hoef niet eens meer blablabla. En al zeg je als uitzondering een keer ja is het gelijk van: Oh je bent een schat ik hou van je lieverd.. :{ Is best grappig maar niet om elke week te horen :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  18. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
  19. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    Hey WTF?! waar blijven de foto's van lekkere wijven?
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zijn nu in de nachtwinkel om wat te zuipen te halen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina