error 21 hulp gezocht

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pitbullspikey, 7 dec 2005.

1. pitbullspikey

pitbullspikey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo alvast mijn excuses als dergerlijke posts al werden gedaan maar heb deze niet teruggevonden.Ik heb dus een error 21 melding bij mijn originele xbox ( no chip dus ) Ik val buiten de garantieperiode en de support van xbox heb ik al gebeld waar ik het antwoord kreeg van "koopt u een nieuw machien jongen" dus ja .Weet er iemand wat ik nog kan doen ( buiten een chip plaatsen) ??? alvast bedankt mensen

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Koop een nieuwe xbox ... HDD is overleden

3. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook last gehad van een niet goed functionerende HDD, aangezien mijn Xbox van maart 2002 is had ik al lang geen garantie meer. Eerst voldeed het om, hoe pijn aan m'n hart het ook deed, een paar rammen erop te geven. Na niet al te lange tijd bleek dit niet te volstaan en heb ik hem maar opengeschroefd en een welgemikt tikje met de achterkant van een schroevendraaier op de HDD was voldoende om hem weer in oude staat te doen geraken.

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een tik allemaal voor wonderen doen. :D

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik heb deze code ook gehad maarr... ik hoe dat kwam mag ik hier niet over praten, hoewel de mods hier niet zo blij van zulen zijn verwijs ik je door naar http://www.xbox-scene.be/
    ik denk dat ze jou daar beter kunnen helpen.

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Boot hij nog games?

Deel Deze Pagina