Ik heb twee weken terug een Xbox gekocht. Degene waarvan ik hem heb gekocht zei dat er nieuwe firmware op was gezet maar verder niets. Nu kreeg ik gisteren een vriend en die had een spel meegenomen. Toen ik deze in de XBox deed vroeg hij om een update, dit heb ik uitgevoerd, maar daarna startte m'n XBox niet meer, hij gaf een Error E80. Als ik daar op zoek, krijg ik onderstaande melding. Betekent dit dat er geknoeid is met m'n XBox? Zo ja, kan ik dit nog terug draaien? En hoe?
Nieuwe firmware opgezet? Hij is dus gewoon geflashed en nu dus onbruikbaar. Je kunt met zo'n xbox niet online omdat flashen illegaal is en dus gebanned wordt door microsoft. Beter had je hier eerst onderzoek gedaan want je kan nu niet normaal (Online) gamen.
inderdaad. Nieuwe firmware wil zeggen dat die is omgebouwd. Microsoft kan via updates deze detecteren en je een ban geven. Je bent vaak al je savegames en achievements kwijt! Ga terug naar die Pipo en zorg dat je je geld terug krijgt. Ik heb totaal geen verstand van ombouwen, maar heel misschien dat hij m terug kan flashen naar originele staat en daarna proberen of het weer werkt?
Ik heb nog nooit online gespeeld. Ik wilde sowieso eerst kijken of ik hem terug kon flashen. Maar er is bij mij nog nooit een netwerkstekker in geweest, dus mogelijk zit de update geïntegreerd in het spel?
Niemand kan je een tip geven, ombouwen praten we hier niet over dus doe ik het topic dicht. Trouwens, het is niet tegen je wil in, want die gast van wie je hem hebt gekocht heeft zelf gezegd dat hij andere firmware erop had staan. -Closed