[XOne] Ervaring/hulp xbox 360 lan party?

Discussie in 'Games' gestart door Nexhil, 19 dec 2006.

1. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb even een vraagje (duh :p ;) )in 2007 organiseren we voor de 3e keer een lanparty voor 80 man. Dit was in de voorgaande jaren voornamelijk alleen pc gebruikers, daar ligt onze expertise dus ook.

We hadden wel altijd al een xbox hoek met 2 a 3 xboxen die met elkaar verbonden waren via een 4 poort switch.

Ons netwerk bestaat gewoon uit een aantal glasswitches met gewone 100mbit poorten voor de pc's/xboxen.

Nu is mijn vraag, kan ik gewoon oneindig veel xbox 360's in een switch stoppen (totdat ie vol is natuurlijk) en kunnen deze elkaar dan ook gewoon zien als ze een direct connect game willen starten?

Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    als je ook een oneindig aantal switchen hebt wel ja

3. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) had de tekst al aangepast jah *)

4. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    jah je kunt gewoon al je boxen direct op de switch aansluiten, een system link game starten, iedereen laten joienen en batsuh maar :b:

5. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nice, mooie hiervan is natuurlijk dat er geen server voor de xboxen nodig zijn, zolang alles op dezelfde switch blijft wordt de rest van van het net werk natuurlijk ook niet belast (niet dat het niet snel genoeg zou zijn maargoed, beter voorkomen)

Het enige wat veranderd moet worden zijn de netwerk instellingen van de xboxen zelf en dan gewoon met DHCP de ip adressen laten uitdelen neem ik aan?

Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    zelfs dat hoeft niet, xbox ziet xbox dus je hoeft niets in te stellen, behalve als je ze echt online (dus via een pc) wilt laten werken. tis gewoon:
    X-------{}------X X= xbox {}= switch

7. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ thanx man

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    succes met je LAN :b:

9. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanx, 30 uur gamen, drinken en vreten zal wel goed komen

:D :D :D :D 8) 8) 8) 8) :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: :b: 8) 8) 8) 8) 8)

;) *)

Deel Deze Pagina