Ervaring? met ombouw XboX..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Perry1000, 9 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry1000

Perry1000 Perry

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sindskort de trotse eigenaar van een Xbox, en het bevalt me erg goed. Nu denk ik er over om hem om te laten ****, ik heb al een adresje waar ik hem kan laten **** met een ****met live ****. Ik twijfel alleen nog, zijn er mensen die dit al hebben en ik wil graag weten wat hun ervaringen hiermee zijn (kans op vastlopen? werkt die live ***? en heeft je Xbox andere kuren? waar moet ik op letten?) laat het me weten.
    Greets Perry :confused:

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sticky: Geen Threads Over Gekraakte Xboxen Plaatsen A.u.b.

Nuff Said :mad:

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het gewoon niet doen, je heb er niets aan

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wat saaur al zegt.. !

Maar laat ik 1 ding zeggen.. ik heb 2 maal een omgebouwde ps1 gehad.. allebei naar de klote.. een kennis van mij heeft recentelijk zijn ps2 om laten bouwen die glitched nu met officiele spellen.. als je je xbox heel wilt houden zou ik serieus mijn twijfels hebben over het ombouwen.

buiten dat wordt de hele software industrie verneukt door die ombouwpraktijken.. ben voorstander ook om mensen met een omgebouwde xbox levenslang te bannen van live als men erachter komt

Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    perry hoe kun je erlangs kijken maja. Ik zou het niet doen kans van 50% dat je hem verneukt. Maarja moet hetzelf weten...

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou ja...50 % kans lijkt me nou ook weer niet.

maar je bent in ieder geval je garantie kwijt en als je die kwijt bent en hij gaat mol. Dan kost repareren vaak meer dan dan een nieuwe!

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    1niet ombouwe, als we de games-industrie willen houden moeten we vooral xboxen gaan ombouwen
    2 geen garantie meer
    3 illegaal, ook hier

8. twist

twist Guest

Lees voortaan de FAQ er word hier niet gesproken over het ombouwen van xboxen en/of andere illigale zaken!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina