Wie heeft er ervaring met het: Thrustmaster Xbox programmable pad Ik wil deze als 2e controller aanschaffen, of is het beter om een origineel aan te schaffen? Greetz
een 6 vind ik erg mager dus niet kopen lijkt me of voor vrienden om op te spelen, maar nog groter dan orgineel
Ik moet er ook niks van weten. 3d party spullen zuigen. Voor afwisseling koop ik wel een S controller. Missch. volgens de roddel istie dan 30€ Bwahahhah, daar geloof ik niks van iig. Maar hij komt er wel aan.
Ik heb er een gewone MS controller bijgekocht, dan zijn ze allemaal hetzelfde en heb je geen gezeik dat de ene controller beter of makkelijker is in multiplayer mode.. Ik vond die van MS wel lekker in de hand liggen en de kwaliteit is ook goed.
Ik heb er zelf ook aan gedacht om een 3rd party controller erbij te kopen, mede omdat die wat kleiner en goedkoper zijn en m'n vriendin niet zulke grote handen heeft en ik niet zoveel geld Maar in de MediaMarkt sprak ik een klant (geen verkoper) waarvan zijn Thrustmaster controller al na 4 dagen stuk was: de kruis-controller zat vast (hoop dat het duidelijk is) en kon niet meer ingedrukt worden. Ik heb toen maar besloten om een originele MS controller te kopen. M'n vriendin moet maar ff wachten totdat die S controller officieel uit is Overigens zijn de meeste reviews over 3rd party controllers toch wat minder. Ik heb er een aantal gelezen (met name Engelstalige) en daarin wordt toch redelijk wat negatief commentaar gegeven op 3rd party controllers. Dus als je voor veilig wilt gaan, neem een MS.
ik heb een gewone MS controller en eentje van trustmaster (en binnenkort nog eentje van MS in m'n reward pack).. ik speel zelf altijd op de MS controller.. maar mijn vriendin speelt op die van trustmaster.. en ik heb haar er nog niet over horen klagen... hij ziet er mischien een beetje anders uit.. maar is wel weer 10 euro goedkoper (voor diegene onders ons met minder geld).. waarschijnlijk wel een aanrader als 2de, 3de of 4de controller.. Dan
Mwah, vind de thumbsticks veel te glad, fucking irritant, maar als je bv FIFA wilt gaan spelen is die wel relaxed