Ervaring met Wheel ipv controller wie?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 11 mei 2002.

1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Mannen,

Zijn er van jullie die het Modena 360 Wheel gebruiken?
    Zo ja, wat is jullie ervaring?

Zelf heb ik voor mijn PC een Thrustmaster FF USB wheel, en dat bevalt me prima voor de games die ik vaak speel (GP3, F12001, Collin 2.0, Eracer en nog wat race games).

Nu ben ik helemaal verliefd op mijn "boxje" en wil dus ook een stuur voor PGR, RSC en nog een heleboel aan te schaffen race games.

Het liefst heb ik natuurlijk een adapter voor mijn huidige wheel echter dat verwacht ik niet dat het komt (al hoop ik het wel).
    Maar ik denk dat ik e.e.a. voor de PC moet gaan verkopen (orginele games en wheel).

Laat me eens weten wat jullie ervaringen zijn het dat modena wheel zodat ik eens kan overwegen wat ik doe.

Greetz
    Frank

2. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook een kopen, maar er komen binnenkort toch meer.(heb ik gehoord)

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, ik zit ook op die andere te wachten.
    Ze hadden gezecht dat er bij de launch (misschien in amerika, maar dat weet ik niet) aardig wat stuurtjes kwaen.
    ik zit op eentje met een versnellings pokie te wachten.
    er is er el een van mad catz geloof ik, met grome beplating enzo.
    Kijk maar op hun site.

4. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb hetzelfde stuurtje en ik zou heel blij worden als ik deze kan aansluiten op de xbox.

Op 1 punt verschil ik van mening met jou. Ik verkoop mijn spullen zeker niet. Ik hou het er gewoon bij. Ik moet eerst nog zien of een stuur aangesloten op een xbox net zo lekker rijdt als op mijn thrustmaster op de pc met CMR 2 en de FF ingesteld op 10 of 20%.

Ik zou wel willen weten of er verschil is en zo ja wat de verschillen dan zijn.

Conqubite

Deel Deze Pagina