ik heb deze sweex router gekocht voor mijn verbinding met chello. Ik heb het motterola modem(nieuwe met ribbels zwart) Deze heeft maar een mac-adres dus je zult het moeten klonen gelukkig kan dat met deze want staat erop!! met deze eigenschapen Met de Sweex Breedband Router + 4 poorts 10/100 Switch creëert de gebruiker een netwerk voor meerdere gebruikers, en deelt het Internet in een handomdraai, zonder hier een ander stukje software voor te installeren, geen moeilijke instellingen. Een standaard PAT,NAT Firewall is ingebouwd voor bescherming voor gebruikers van buitenaf. Wel verdient het aanbeveling om een software Firewall te installeren. Deze router kan meerdere PC’s tegelijk gebruik laten maken van de breedband Internetverbinding. Deze staat op de site van www.chelloo.com dat je deze kunt gebruiken voor het delen van internet *) *) *) Heeft iemand ervaring met het installeren van deze router want ik snap er niks van!! (zeg aub niet wat niet want ik weet het helemaal niet!!!!) Er staat ook niks op www.chelloo.com om mij te helpen Kan iemand mij het stap voor stap uitleggen alvast bedankt *) *)
ik had die router ook voor internet voor alleen pc,s is hij goed amar voor xbox en ps2 online is hij egt ruk maar ik had dus ook chello en kabeltje erin en hij was klaar bij jou niet?
ja voor gewoon pc internet maar als hij bijvoorbeeld op de xbox of ps2 online wil meot hij eerst allemal instellingen veranderen en dan doet hij het nog niet... op de xbox en ps2
@ stoppie: Beetje offtopic maar ik zeg het toch. Weet je dat je een post kan bewerken door op de 'edit' knop te drukken rechts onderaan. Dan hoef je niet 3x achter elkaar op 'post reply' te drukken. En is het nou zo moeilijk om een iets duidelijkere topic titel te bedenken? 'iemand ervaring' geeft nou niet echt een goed beeld van het onderwerp van deze thread. Dank. *) Edit: Nog een tip voor jouw: iemand citeren doe je door op 'quote' (ook rechtsonderaan) te drukken.
Je hebt dus die sweex vervangen door een linksys Ik moet bijvoorbeeld weten hoe ik het mac adres moet klonen en welke poorten ik open moet zetten
niet kopen dingen slaan op hol dan moet je hem uitzetten aanzetten verbinding weg je kan beter voor de zelfde prijs een edimax halen of voor iets meer een 3com sweex is niet zo best moet je maar op internet kijken ze hebben allemaal de zelfde klachten vastlopen verbinding weg vanalles allemaal hebben ze het
hij heeft um al gekocht en wil nu weten hoe je hema an moet sluiten. @stoppie: gewoon de kabeltjes erin duwen, kijken in de quickstart handleiding hoe dat meot, straight netwerkkwabels gebruiken en als het nodig is, je poorten open zetten. hoe je dit moet doen staat in de handleiding en welke poorten je moet gebruiken staat in de sig van Pejannl. Als je het dan nog niet snapt, PM Fardo of Pejannl even, die helpen je het best en het snelst, of kijk in deze thread van routers en xbox live. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=975840#post975840 hier dus
Ik heb ook deze router en er is helemaal niets mis mee ! Ik heb nooit last van 'em gehad ! Ook niet op Live!