Vinden jullie het duidelijk hoe er gesproken wordt en kunnen de boys bij mickeysoft geen universal translator erbij leveren. Is bij Star Trek toch ook al te doen dus waarom hier niet?
Soms kan je de mensen duidelijk verstaan,maar soms ook weer niet. Meeste mensen spreken toch wel engels. Heb vandaag klop gehad van een duitser met SNK vs Capcom Maar ja...was voor mij de eerste keer online en hij had al over de 250 games online gespeeld. Ranking daarvan is wel leuk om te zien.
zonder die vervormers kan ik iedereen goed verstaan!!! tenminste in het engels en nederlands dan!!! Ben erg tevreden hoor over xbox live!!!! maar aaaargh....... die amerikanen hebben veel langer kunnen trainen als ons!! dat is gemeen!!! b.t.w. veel lof voor....: xbw.nl met die pre-order!!! dat was een super actie!!
Jah, met die mickey mouse stem! (maar dat was ik niet hoor ) Dat was echt lache zeg, maar inderdaad wel wat meer onverstaanbaar. Het beste is gewoon je 'normale' stem gebruiken
Ja mij idd ook maar ook idd zoals BROES enzo zeggen soms wel onduidelijk, maar ik heb er eccchhht zin in en ik vind het een eer om tegen de XBWers te mogen spelen (van ontroering)
Zonder voice masking is echt wel cooler. Speelde net met The Fish en nog een paar gasten van XBW.nl. Coole MotoGP matches waren dat. Vaak hoor je goed wat ze zeggen, maar soms hoor je iets vet raars, alsof er een lag is ofzo terwijl de game zonder enige lag verloopt..
Ja Moto GPen met de mensen hier van het forum is echt geweldig. Dat de stemmen soms lijken te laggen terwijl de game dat niet doet komt doordat als er vertraging optreed eerst de voice communication word verslechterd, en dan pas de gameplay.
Ja die microfoons zullen over internet nooit echt goed werken of je moet een super lijntje hebben tussen host en jij. Live with it
Heb jij al Live! gespeeld? De voicecommunication werkt nagenoeg perfect, het is alsof ze naast je zitten. De enige problemen die er zijn treden op als je voicemasking gebruikt, dat vreet nml bandbreete.
Ja ik heb al Xbox Live! gespeeld, ik had ook geen problemen. Ik zeg alleen op reaktie op de posts hiervoor waar wat problemen in worden beschreven, dat Microfoons nooit echt perfect zullen werken. Ik heb er ook al veel last mee op me pc en ik begrijp best dat het hier ook niet helemaal perfect opwerkt
Ik vind die voice masking een klotig iets, sorry hoor maar ik vind het soms al ingewikkeld om zo 2 mensen uit elkaar te houden, laat staan als ze ook nog dezelfde stem hebbe. Maar voor de rest die communicator is super hoor(well done MS). Veel lach ervaringen gahad dat clans nederlanders tegen veel grotere clans fransen (fransen vind ik zwaar irri op xbl daarom schiet ik ze maar meteen) wonnen bij MA. Dat was gewoon tof en die fransen maar merde schreeuwen.
Tja af en toe heb je lag in de voice com. Net even met 16 man te spelen sommige hadden een klein beetje lag. maar het veel dus tering mee zeg. Echt goede meuk En racen met de xbox gasten hier is lache man hahaha.
Inderdaad, moeten we vaker doen was lache! Is alleen soms wel rommelig als je met z'n 16 tegelijk zit te lullen, of met z'n allen lache door die voicecomm is wel geinig Maaruh, ahum, we hadden het over voice masking....
Voice-masking zuigt. P1M zat gisteren met voice-masking te kloten, dat was heel onverstaanbaar Maar wel lachuh
Als je met Amerikanen in een game komt vragen ze eerst of je alsjeblieft je voice masking uit wilt zetten. Het zuigt inderdaad...
Hey Pejannl... jij bent dus die tatushki figuur... Cool een xbwmod die mij heeft toegevoegd. Maar over die voicemasking, das echt irritant. Dan versta je echt nix meer. Tenminste als je in een beetje een volle game zit.. met ze 2en kennet wel lachen zijn denkik.
Het blijkt dat ik nogal een zware stem heb, gisteren kreeg ik te horen dat ik de voicemasking uit moest zetten!! Ik had hem niet eens aan staan.