1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ESPN Fottball 2k4 of Madden NFL 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maradona10, 16 okt 2003.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    ESPN Foottball 2k4 of Madden NFL 2004

    Ik weet niet of het in deze topic goed staat. Maar ik ben aan het twijfelen welk spel ik moet kopen. Madden NFL 2004 of ff wachten op ESPN NFL Football 2k4. Dus als iemand al ervaring heeft met welke serie beter is, ESPN of Madden, mag mij adviseren.

    M.v.g. Alex.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2003
  2. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze allebei nog niet gespeeld. maar ik hoor van veel mensen dat de espn versie beter. espn heeft natuurlijk xbox live, madden niet. wat ook leuk is in espn is dat je in first person kan kijken
     
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar ik heb zowiezo geen live. Ik vraag me gewoon af welke betere gameplay/grafics heeft.
     
  4. Sumo

    Sumo Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide spellen (import) en ik kan je vertellen dat ESPN NFL football het mooiste is. De graphics zijn gewoon fantastisch.
    Madden ziet er ook goed uit maar kan niet tippen aan ESPN.
    Wat de gameplay betreft voelt ESPN NFL football (helaas) dit jaar meer als een arcade spel. Madden 2004 is dit jaar realistischer (dit is mijn mening. Ik ken mensen die hier anders over denken).
    Het enige wat mij echt mateloos irriteert aan Madden 2004 is de commentaar tijdens de wedstrijden. Dit is werkelijk afschuwelijk.
    De commentaar bij ESPN is, zoals gewoonlijk, voortreffelijk (is soms zelfs grappig). Het grootste voordeel van ESPN NFL Football live gespeeld kan worden maar aangezien je geen live hebt is dit niet van belang.

    Het is jammer dat NCAA Football 2004 (ook van EA) niet in europa wordt uitgebracht want dit is net als vorig jaar het beste football spel.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Muchos gracias voor eje uitgebreide analyse.
    Weet je toevallig ook wanneer ESPN uitkomt? Dan wacht ik daar wel gewoon op. Ik kan geen import spellen spellen helaas.
     
  6. Sumo

    Sumo Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    PAL versie van ESPN NFL Football komt 31 oktober uit.
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks!
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En iemand die de vergelijking kan maken tussen ESPN en NFL Fever 2004?
     
  9. Sumo

    Sumo Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ESPN is (veel) beter dan NFL Fever 2004.
     
  10. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me toch maar live aanschaffen. Er komen nog veel goede live games uit. ESPN is ook live dus dan is de keus makkelijk he.
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ow, aangezien madden 2004 geen live heeft dan blijft enkel ESPN nog over. Maar maakt ESPN geen gebruik van XSN? Heb gehoord dat dat (nog) niet echt geweldig is... Maar ik zoek een livegame voor de kerst dus:)
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    *schopt thread ff omhoog wegens XBW reviews

    Ik ben al een tijdje redelijk geïnteresserd in American Football en ik zou nu weleens een spel willen aanschaffen. Naar aanleiding van de XBW reviews zou ik voor ESPN Football 2004 kiezen, mede omdat dit een beetje arcade is en een stuk mooier. Voor Xbox Live hoef ik het niet, dat heb ik namelijk ook niet. Madden 2004 lijkt me ook fraai met die uitgebreide Owner Mode, maar ik weet niet of al die strategieen het spel te ingewikkeld maken voor mij. Ik wil gewoon lekker American Football spelen, maar ik ken de meeste strategieen niet erg goed. Wat raden jullie me aan?
     

Deel Deze Pagina