Wanneer ligt deze game nou in de winkel in nederland ? Hij is in US al tijdje uit, dacht dat ie vandaag zou komen maar nog nergens in de winkel. Iemand die het wel weet ?
Vraagt ie erom of zijn post gedelete wordt??? Lijkt me niet he!!! Wat wil je nou dan hier die operators ff laten zien hoe goed je wel niet oplet!! Echt een old-school voorbeeld van een STUMPER!!! Althans lijkt mij zo!!! Enne ja klopt het spel zou idd vandaag in de winkels liggen!! Las ik zo op xbw Mare vraag maar ff in de winkel wanneer die er is want k denk niet dat ie overal verkocht wordt
Het is weer gezellig hierzo.... @ rizzler: Je kan je eigen topic (thread/draadje) sluiten (een slotje erop doen ), door rechtsboven je begin post op "onderwerp opties" te klikken en vervolgens "onderwerp sluiten" o.i.d. aan te klikken (staat bovenaan). Dit kan natuurlijk alleen bij topics die je zélf hebt gestart, zoals deze. Alstu
Haha o oke dankje, wist ik niet. Heb nog maar 1 keer een thread moeten sluiten en dat was op X-Bazar inderdaad.