Ik zie dat er nog geen topic te vinden is over deze game, wel dan neem ik de honeurs waar en start er ééntje. Er is op dit moment een preview te zien op ign met een hele boel screens ff een hint naar de admins voor het nieuws. Deze moet absoluut brandhout gaan maken met Madden 2005 of toch in de buurt komen dat deden ze al aardig vorig jaar oa door de grafische pracht en de kleine experimenten First person view ingame (vond ik niet zo geslaagd). Grafisch lijkt hij me een stuk mooier dan wat ik tot nog toe van de nieuwe madden heb gezien, qua gameplay denk ik dat het wel in orde komt maar de grote vraag zal opnieuw zijn of EA dit jaar al Live gaat want ESPN doet het al een ruime tijd en met succes. Ik heb nog geen enkele ESPN football game gekocht omdat Madden altijd al vroeger op de markt kwam en met verloop van tijd omdat ik de play selections in Madden gewoon was en de overstap naar een nieuw systeem moeilijk verliep, dit jaar zal ik toch mijn twijfels hebben over welke het wordt. Madden zou dit jaar uitpakken met een soort "playmaker" zeg maar voor de defense ik vraag mij af wat we hiermee mogen verwachten? Defense blijft de moeilijkste tak van de sport in dit soort games ( Fever buiten beschouwing gelaten want die gaat wel erg traag) American Football fans zullen er wel te vinden zijn op dit forum zeker, en als die dan ff hun mening kwijt willen over dit onderwerp dan kan er een gezonde discussie starten welke zij verkiezen en waarom?
een 9,3 op IGN iig... ik zit er zwaar over te denken om dit spel te gaan halen, als hij €30,- gaat kosten, want in de VS is hij $20,- !! weet iemand meer over die prijs?
Ik vraag me af of ESPN dit jaar wat meer aandacht aan de online mogelijkheden heeft besteed. Voorheen konden we alleen met NFL Fever tegen Amerika en de rest vd wereld spelen.
Ik had een 2 maandaen geleden ESPN NFL Football (2K4) en ik vind hem erg goed dus ga zeker Espn Nfl 2005 kopen hopelijk werken ze dan de 1st person football wat beter uit want is erg irritant (maar kan ook aan mij liggen) en de Crib mode is vet.