1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ESPN NFL Football

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Clone, 21 nov 2003.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ESPN HFL Football

    Ik ga deze game waarschijnlijk kopen omdat ik een American Football fan ben, en het maakt mij niet echt uit of het realistisch is of arcade (liefst realistisch).

    Kan iemand mij wat info geven over deze game (zoals multiplayer, franchise mode, etc...). Dus wat het spel allemaal inhoud. :)

    Ik heb de review op IGN gelezen en ze geven deze game een 9,4 ! Het is welliswaar 1 tiendepunt lager dan Madden 2004, maar het krijgt toch een betere beoordeling.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je nog meer revieuws lezen etc..

    maar wat is ook alwaar franchise??
     
  3. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij een soort van story mode :confused:
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ok, je kan je titel wel veranderen volgens mij... gewoon de edit knop gebruiken

    [edit:) ik hoorde van een vriend dat het goede graphics en gameplay waren, hij raade hem zeker aan
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    threadtitel aangepast, typfout verbeterd :)
     
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    thx darkwing !

    Maar ik zou er dus goed aan doen om hem kopen ? Lijkt een zeer goede NFL titel ! Maar ik zoek nog steeds wat meer uitleg over de spelmodes :)

    /EDIT:
    Ik las net de review op Gamespot, en hij krijgt een 9,3 !!! Das een hoog cijfer voor Gamespot. :) Maar ik lees ook dat je eigen 'crib' kan maken als je dingen hebt unlockt en dat je in je eigen 'huis' die spullen neer kan zetten ! :D Maar zit er ook een replay optie bij, zodat ik mijn gespeelde wedstrijden terug kan kijken ? :confused: Zou wel handg zijn als ik zo vanuit verschillende camerastandpunten mijn hele wedstijd kan kijken !
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gepreorderd bij gamerelease.nl. Ik verwacht er toch wel veel van. En deze game heeft Live. En mij is verteld in deze topic dat deze de beste am. football spel is tot nu toe. Het is toch altijd afwachten, want een review zegt ook niet alles.
     
  8. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar. Maar ik verwacht er ook veel van ! Maar Gamespot geeft hem een 9,3 ! En dat is erg hoog voor een enorme kritische site, hoor! Maar ik wacht ook een paar reviews af, maar ik pre-order hem gelijk met Rainbow Six bij dimplus. De prijs is boven de €115, dus zitte er geen verzendkosten aan, en ik heb hem dan vrijdag ook al ! :D
     
  9. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand of er ook een Create-A-Player in zit ? zoja, is die uitgebreid ?
     
  10. Alter Ego

    Alter Ego Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik wacht al zo lang op Espn Football 2k4

    zo'n 3 maanden ofzo.. hij zou eigenlijk vorige maand uit komen maar ze hebben hem uitgesteld tot 28 november.. dus nog paar dagen wachten..

    maar umm... de spelmodes enzo

    de crib mode is zeg maar je UserProfile maar dan veel groter..
    't is een woning en je vind er van alles.. de records die je hebt gebroken.. items die je hebt verzameld..
    je hebt bepaalde taken waarvoor je beloond kan worden zoals scoor 5 touchdowns in een game ofzo.. als je dat hebt gedaan krijg je een item voor in je crib dat kan echt van alles zijn..
    je crib heeft ook een ijshockeytafel.. daar kan je op spelen als je niks te doen hebt ofzo..een trivia spel en ook een paperfootball spel
    oh ja je hebt in je crib ook nog een jukebox als 't goed is, met een custom soundtrack.. volgens mij kon je je eigen muziek laten spelen in een stadium..

    First Person Football Mode is een hele nieuwe mode
    dan zit je zeg maar in de helm van een speler.. net of je echt op 't veld bent enzo..

    Franchise Mode..
    dan ben je de Coach van een heel team.. je speelt een seizoen (zoals je normaal speelt) en als 't seizoen klaar is begint de off season.. dan kan je spelers draften.. je kan free agents signen.. contracten verlengen etc etc..
    je krijgt ook e-mails.. of je 't goed doet of slecht doet.. ook bepaalde taken.. je moet je verdediging verbeteren.. zorg dat je 5de word tegen de pass of haal de play-offs dit jaar etc etc
    als je die taken niet goed doet kan je ontslagen worden..

    oh ja je vroeg om create a player.. ja die zit er ook bij..
    ik had een filmpje gezien en ik heb nog nooit zoveel face masks gezien.. je hebt veel spullen ja.. ik weet niet meer of je kon kiezen uit veel gezichten..

    NFL2k3 was vorig jaar voor mij de realistische american football spel dat ik ooit gespeeld had.. op een paar fouten na dan.. je kon geen enkele sack krijgen.. en je wide recievers lieten veel ballen vallen..
    maar de rest was dope.. de running game was echt goed
    't merendeel hebben ze allemaal verbeterd in Espn Football en de presentatie is echt goed... net of je tv aan 't kijken bent ofzo

    damn best wel veel getypt..
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ben je een echte NFL liefhebber ? :) Maar nog een vraagje: Zit er ook (of zat er in NFL 2K3 ) een replay functie, zodat je de hele wedstijd terug kan zien ? Ik bedoel dus niet bv: de eerste 15 sec ofzo, maar de hele wedstrijd ? zou wel leuk zijn ! :D

    /EDIT: maar is het nou ook waar, dat er een custom soundtrack bij zit. Want het lijkt me wel geinig om je eigen liedjes te horen in het stadion !
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen gekregen. Dat is lekker, dacht namelijk dat ie pas 28 november uit zou komen. Strakjes gelijk ff testen.
     
  13. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor straks wel hoe het speelt :)
     
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar ben ik wel een maandje zoet mee voordat ik alles snap.
    Ik ken de regeltjes en de termen niet, dus het is best lastig voor een leek als ik. Daar komt bij dat de handleiding ook nog in het engels is, dus de termen kan ik ook niks uit afleiden. Er zijn zo veel functies dat ik er nu een beetje hoofdpijn van heb. Morgen nog maar eens kijken.
     
  15. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier Madden 2002 (2, en niet 4 8) ) op e PC staan. Dus de meeste regeltjes en termen ken ik wel :) Dat zal niet zo'n probleem vormen, maar ziet het er bv mooi uit, goed geluid, etc... ??
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, zover ben ik niet eens gekomen. Heb alleen wat trainingen gedaan en dat zag er zeer mooi uit. Geluid weet ik niet, er zat geen publiek :9.
     
  17. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, dat er geen publiek bij een training zit :p Maar je moet maar eens een keer exhibition doen. Kun je zien wat er allemaal is :)
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, morgen zal ik eens kijken hoe het spel speelt, uitziet en aanhoort.
     
  19. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    *wacht geduldig het oordeel af :)*
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou leuk, het ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar 'k snap er geen ruk van. Al die verschillende play mogelijkheden enzo. Ik wil gewoon een spel waar je geen uren moet proberen er achter te komen hoe het werkt. Volgens mij hadden ze het wel iets eenvoudiger(dus niet zo uitgebreid) kunnen maken. Denk niet dat veel leken dit spel leuk zullen vinden.
     

Deel Deze Pagina