eSportsforlife.com (eSFL)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 30 okt 2008.

1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

Ook wij zijn weer rustig aan het bouwen gegaan en het resultaat alszijnde BETA is daar.

We zijn druk aan eSGN.com aan het bouwen aKa esportsgamingnetwork.com

Hieronder vind je de 2 sites die inmiddels draaien in BETA.

www.esported.com (linked-in, facebook voor gamers) erg relaxed en no fancy stuff platform, makkelijk te bedienen en draait inmiddels ook op de mobile phone. eSp draait in 28 talen en daarnaast is het nog vrij vertaalbaar naar 18 nieuwe talen (ook comments etc) daarnaast heeft de gebruiker een ongekende vrijheid om zijn eigen domein te creeƫren, friends te inviten, en media te uploaden van eigenlijk elk platform en toestel van PC tot telefoon en van blip.tv, je PC tot youtube. Platform is volledig geintegreerd met zowel myspace, facebook, skype en linked-in.

Daarnaast hebben we www.esportsforlife.com (eSFL) opgezet, een heerlijk relaxed oldskool ladder systeem waar we ook mooie evenementen aan zullen gaan hangen voor de echte gamer. Zeker de moeite waard om even te kijken, ondanks dat de development en designs erop gewoon doorgaat, jullie feedback is waardevol.

Last but not least, gaan we binnenkort een integratie doen met spelarenan.se zodra deze volledig klaar gemaakt is voor eSported en naar het engels vertaald is. Dus je kunt lekker chatten en tegelijk spelen op CSS, BF2042 erg lachuh!

Natuurlijk gaan we langzaamaan beginnen met de teams in te lichten zich in te schrijven voor de ladder en we doen een kick-off met de winter ladders voor PC, Xbox360, Wii en PS3, daarnaast opent niemand minder dan Ivo "Forever" Lindhout (quake) het eerste Online toernooi voor Quake 3 CPMA 1vs1 PC.

Have fun, play for the win http://www.esportsforlife.com

Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  2. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Site ziet er goed uit. Succes ermee!

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
  4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

BETA, url gaat compleet over als we alles hebben hoe we willen hebben!

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    registered members (70.189)
    currently online (11.922)

Netjes, had niet verwacht dat het zo groot ging worden.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En ik geloof helemaal niets van die cijfers :emo:

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, eigenlijk niet he.

registered members (70.189)
    currently online (11.922)

Het is dan wel weer leuk te zien dat er constant dezelfde members online zijn. Kijk nu, paar uur later, en gewoon hetzelfde.

jammer maup, zoals ik van het begin had gezegt. Maakt de cijfers niet te groot, weet nog dat je aankwam met een miljoen visits.

Bluffen is 1 ding, maar doe het dan goed.

8. FuSionZ

FuSionZ Guest

Als je je registreert dan zie je dat er iets van 100 mensen geregisteert zijn;)

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft leuk! Heeft niets met bluffen te maken, het is gewoon een simpel dingetje, totdat de echte members stats update klaar is!

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    registered members (growing)
    currently online (surprise)

lol :+

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik geef je groot gelijk!!!

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad, "we had 1 visitor today" staat zo lullig :D

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ook raar, je wil even wachten totdat het echte systeem werkt dus zet je maar een gigantisch getal neer, zou het dan echt werken. Zien mensen opeens dat 90% zijn account heeft verwijdert ofzo. lekker professioneel.

^^

registered members: 136
    currently online: 4

14. FuSionZ

FuSionZ Guest

members groot best hard, ik was gister avond member 107 ofzo:thumbs:

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is dat pixel ding?

Jep, heb me net ook aangemeld. Ben member 112, wilde nog in chat maar niemand was online.

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Maup, kan je stoppen met mails sturen!!

Ik refresh 1 x me spam account zie ik echt 5 emails binnen paar dagen, stop even met sturen

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik wordt ook alleen maar volgespammed, maar ik zie niet echt een reden om lid te worden van eSported.

18. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een clusterfuck op het systeem! Wat je even moet doen is het volgende:

Log-in rechtsboven my settings, tabje EMAIL daar kun je uitzetten wat je wel of niet ontvangt! Ik werd er zelf ook helemaal gek van! Ik heb nu precies aan staan wat ik aan wil hebben en dat werkt lekker.

Het is namelijk wel leuk als je zelf een group aanmaakt, dat je ziet wie er op inhaakt, of als je nieuwe friend requests hebt e.d.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    eSportsforlife.com feature update

Ik gooi er nog wel even een esportsforlife.com update doorheen

voor www.esportsforlife.com komt namelijk Versie 3.0 eraan en dan kunnen we eindelijk langzaam los gaan en members gaan halen. We gaan namelijk +/- 30.000 euro aan prijzengeld weggeven p.maand dit valt of staat echter met het aantal ladders en games dat we online gaan hosten. Wordt echt heel erg vet.

Dus hier beneden even een feature updateje van de komende release en mooie is versie 4.0 staat alweer op de roadmap! Wetende dat versie 3.0 ALLES heeft wat gamebattles heeft, kunnen we alleen maar dromen van 4.0

These are the confirmed and COMPLETED features that Version 3.0 will have. These have already been written and tested:

1. Challenges and Reporting now based on Team Name and not ID number (MUCH easier to use!)
    2. Enhanced Challenge system
    3. War Light now seperated and enhanced
    4. Ability to report a Win and a Loss
    5. Automatic ticket creation when 2 teams dispute a result
    6. Greatly enhanced MatchFinder
    7. Gamercard system with multiple template, custom field and avatar selection with graphics included
    8. New standard template
    9. Sleeker looking Rankings page
    10. Extra standard blocks such as Top Team Leaderboard across all Ladders
    11. Profile pages enhanced
    12. Tell-A-Friend Emailer
    13. Improved Flash based news headliner
    14. Flash based new ladder ticker
    15. Improved match notification system with color coded flag status at a glance
    16. Graphical enhancement to most areas (Editable)
    17. Group announcements now possible
    18. Members can now choose an existing team when joining a ladder - NEW and now being tested
    19. PHP BB3 forum bridge and partial integration

BIG changes currently being finished or awaiting testing:

1. Usergroups - Teams can be placed into usergroups. This means you can now effectively have private ladders and tournaments and Pay-to-Enter and Play-for-Cash events! - NOW COMPLETED
    2. Full Tournament rewrite - Includes Play-by-Dates, enhancement, randomizer, match proximity notification, flexible bracket amounts and will attach into the new reporting system

On top of that, all known bugs or issues have been addressed and some minor cosmetic changes and code alterations have been made.

Keep an eye on the other thread for V3.0 latest news and completion updates.

20. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit waar kan maken denk ik dat de site wel een succes wordt:b:

Laatst bewerkt: 6 nov 2008

Deel Deze Pagina