eTrust aanmelden?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Arowana, 26 jan 2004.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de aldi pc, en daar zat standaard een virusscanner bij.. nou allemaal heel leuk, het ding werkt fatsoenlijk en ik ben er best tevreden bij.. maar nu was het ding al een tijdje aan het klagen dat onze gratis periode bijna afgelopen was.. helaas heb ik geen enkele manier kunnen vinden om het programma door betaling aan de praat te houden!

dus wou ik norton antivirus installeren, maar dat vond m'n pc niet zo leuk en daarom heb ik 'm iedere keer dat ik het installeerde m'n pc via allerlei omwegen opnieuw moeten opstarten, dus dat truukje doe ik niet nog es..

mijn vraag aan jullie: hoe kan ik dat etrust antivirus registreren? ieder normaal bedrijf zou toch overal enorme knoppen met 'purchase now!' of 'register now!' moeten hebben, maar ik kan niks vinden.. pleeaz help! ik zit nu zonder virusbescherming!

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien verwijderen en dan op nieuw installeren ?

Het is maar een idee, maar omdat sommige programma's alleen in het begin om registratie vragen zou het kunnen werken.

3. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    In je register de sleutels van dat programma weggooien. Moet je alleen wel zeker weten dat je de goeie weggooit anders gaat het fout!

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet gewoon contact opnemen met de helpdesk waarvandaan je computer gekocht hebt.
    Weet je zeker dat je het juiste advies krijgt.

Als je Norton gaat instaleren mag er geen ander virus programma aktief zijn, dat botst met elkaar.
    Dus eerst de oude volledig verwijderen via software, en dan pas de nieuwe er op.

5. Ik had precies hetzelfde probleem. Had Etrust maar toen deed ik norton erop en toen liep hij telkens vast. Dus moest heel windows eraf halen.

Ik heb Etrust er gelijk vanaf gehaald en direct norton internet security erop gezet en dat werkt veel beter.

(heb ook een aldi PC!)

6. gerjan

gerjan Guest

Welke versie heb je? als je alleen een registratie nummer moet invoeren en je hebt toevallig versie: 6.0.123 gebruik dit nummer:

C4KTY-K14XJ-XR9MH-R7KKC

Heb je versie nummer: 6.1.7 gebruik dan deze:

MW4TY-K14XJ-XJ91H-R7GJC

Heb je versie nummer: 6.1.1 gebruik dan deze:

serial: XHMTY-H14MY-XL9XH-R7KWZ
    Customer: 79837020

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    thnx, dan zal ik het er wel afgooien en norton erop installeren..

uhm, hahaha, je had niet zoveel moeite moeten doen ^^'.. het kon ook gewoon anders, via veilige modus alle opstartitems uitschakelen, en dan in gewone modus systeemherstel uitvoeren ;) (dachtik)

Deel Deze Pagina