1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Troll. _O_
    Wel jammer dat Kroatië niet door is. :mad:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Net het stukje gezien met Robben vs van Marwijk.. Het "HOUD JE BEK MAN" incident. Wat had ik die Robben graag zelf onder het gras geschopt. Egoïstische kwal dat het is. Nog beweren dat hij mee verdedigde ook... Heb hem het 1x zien doen.

    Dat er iets aan de hand is / was word alleen nog duidelijker nu.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens SSZ zou bij Huntelaar gedreigd zijn hem uit het hotel te zetten als hij door ging met zeiken en heeft Bouma de dokter aangevallen na Nederland - Duitsland. :lol:
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Niet spoileren jonguh, ik kijk zo de herhaling! :+
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bouma vind ik niet zo :+ Wie heeft Huntelaar bedreigd daarmee dan?

    Weet van Robben wel dat hij geen goede vriendjes met Huntelaar was toen ze beide bij Real Madrid speelde.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Van der Wiel ook in dat interview, vond het wel een beetje sneu voor die gozer. Met Robben voor je (zoals Derksen net al zei) speel je altijd tegen 2 man. Dan kun je als Van der Wiel al helemaal niks. Wat dat betreft was het koppeltje Kuyt-Van der Wiel misschien toch best wel belangrijk in 2010.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Fixed
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond bijna iedereen matig spelen. Pirlo geen schim van de vorige potten. Maar desondanks bij vlagen goed voetbal gezien, en wéér hele matige periodes na de eerste helft. Alleen die spanning was nergens voor nodig. Het kan ook nooit een keer normaal bij Italië... Kom je nog onder druk te staan tegen Ierland. Maargoed, de kwartfinale is bereikt. Hopen dat Chiellini nog van waarde kan zijn, anders vrees ik met grote vrezen.

    Jammer voor Kroatië. Die hadden in poule A en D moeiteloos doorgebekerd.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft z'n VWO net afgerond. :+
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    @Ferron

    Nee, bij SSZ was duidelijk 'hou je bek' te horen
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor de mensen die geloven in complotten: ik denk dat Van Marwijk Van Bommel bewust niet heeft opgesteld om hem juist te beschermen, i.p.v. te slachtofferen.

    In die gedachte word ik ondersteunt door wat die verslaggever van de Volkskrant gisteren zei bij SSZ. Woorden in de strekking: Van Marwijk vond in de 2e helft dat zijn einde ook het einde (spreekwoordelijk) van de 11 moest zijn die in het veld stonden. Zij vonden dat hij moest afwijken van het systeem en zij vonden dat er op die manier gespeeld moest worden. Als 'beloning' heeft hij ze alle 11 laten zo lang mogelijk laten staan en maar 1 keer gewisseld. Hij heeft ze zelf de gifbeker laten leeg drinken voor die 90 minuten en vindt dus dat mensen als Kuyt en Van Bommel daar dus niet debet aan zijn.

    Van Bommel werd hiermee juist in bescherming genomen en door hem te banken kreeg hij van Van Marwijk juist niét de schuld voor het slechte spel in de eerste 2 wedstrijden.

    Ik vind het niet gek bedacht in ieder geval. :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom zou hij hem beschermen? Niet voor het NL elftal in ieder geval , want Van Bommel is toch al 35.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Schijnbaar wilde van Marwijk Huntelaar uit het hotel zetten en moet er ook nog iets gebeurt zijn tussen Huntelaar en v. Persie. Komende dagen/weken zullen we wel meer horen...

    Beter matig spelen en toch de volgende ronde halen. Daar zijn het allemaal andere wedstrijden en gaat het er echt om. Iig gefeliciteerd :) Toch handig als je bloed uit meerdere landen hebt :) (heb er zelf 4 maar dat zijn net niet de landen waar je voor wilt juichen ;) )
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Omdat hij anders nog meer de hoon des vaderslands over zich heen had gekregen. Nu niet.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat kan ik me toch niet voorstellen.
     
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eigenlijk van wel. Bertje geilt op Van Persie en zit niet te wachten op The Hunter die voor zichzelf opkomt.
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Er is gewoon stront aan de knikker en de verhoudingen binnen het team zijn helemaal scheef. Dat kan Van Marwijk niet meer herstellen en dus kan je op je klompen aanvoelen dat hij de eer aan zichzelf gaat houden.

    Intern zal dit de komende dagen ook wel afgesproken worden binnen de KNVB. Ze wachten vervolgens tot 6 juli met het naar buiten brengen van het nieuws, zodat ze de tussenliggende periode kunnen gebruiken om vervangers te polsen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja alle spelers hadden het ook over die sfeer en vertrouwen in elkaar. V bommel zat bij de persconferentievoor Portugal ook met een big smile daar aan tafel. Wss omdat hij wist dat hij beschermd zou worden?
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Heel complottheorieën komen naar boven.
    De moord op JFK valt er bij in het niet.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Goh, ik heb ook Duits bloed. Laat ik dan maar voor Duitsland zijn nu Nederland is uitgeschakeld.
     

Deel Deze Pagina