1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ook daarom het deel tussen de haakjes ;) Andere delen zijn Frans en Zwitsers...
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze denken altijd Spaans/Italiaans/Marokkaans, maar ben gewoon 100% Nederlands =(.

    :D
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    @Gforce
    Ok :9



    Wie heeft er eigenlijk baat bij dat de 'beerput' wordt geopend? Langs de ene kant wil ik het maar al te graag weten omdat het best grappig kan zijn maar langs de andere kant moeten zij wel met elkaar voetballen en dan heb je spelers die elkaar gaan haten.

    En ik heb liever jongens die naast het veld ontzettend goed bevriend zijn dan voetballers die enkel voetballen en meer niet, geen diepte.

    De band of sfeer die ze hadden in 2010 was namelijk geweldig.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ze geweldig spelen én resultaat halen, mogen ze elkaar (figuurlijk) afmaken buiten het veld.
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie net dat interview met Van der Wiel terug, wat een ongelofelijk triest mannetje is dat zeg. Niks presteren en dan nog een beetje verongelijkt doen. Slechtste speler van het toernooi imo, samen met Robben.

    Denk overigens dat er voor Bert weinig eer meer valt te behalen met deze groep. Boeit me verder ook vrij weinig wie het wordt, zolang Koeman ons maar niet verlaat :D
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond Robben niet eens zo slecht spelen?
    In de laatste wedstrijd viel het me op dat hij een van de weinigen was die echt rende voor de bal en een beetje effort liet zien. Jammer voor hem dat hij weinig in scoringspositie is gekomen, maarja, weinig spelers die dat wel waren.

    Ik snap dat gebash op hem nu ineens dus niet.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je hoeft alleen maar naar alle keren te kijken dat ie uit onmogelijk posities en op dezelfde typerende wijze de bal in de lange hoek wilde krullen of de bal niet af gaf. Of de keren op te tellen dat ie z'n man voorbij ging (nul).

    En dan heb ik 't nog niet eens over z'n verongelijkte rotkop. Wat een vreselijk, gedrongen gedrocht is dat menneke toch. Ik heb niks tegen lelijke mensen, maar zijn volledige houding en uitdrukking is bijzonder ergerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw als Van Marwijk weg gaat. Zeg ik Rijkaard. :D
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg Guus. Anders Rijkaard/Ten Cate. En verder is alles kut.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zeg Ruud Brood!
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De beste man voor Oranje vind ik Frank de Boer. Maar goed, dat gaat gelukkig :+ niet gebeuren dus vind ik dat Gert-Jan 'biceps' Verbeek een kans verdient. Die beult die tere zieltjes helemaal kapot. _O_
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    En rennen zullen ze op de training.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dan komen ze in ieder geval topfit aan op het WK van 2k14. :+
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee, want of iemand een rotkop heeft zegt veel over z'n kwaliteiten :)
    Volgens mij ging jij met biased opinion dit ek in, dan vallen de minpunten van Robben natuurlijk ook meer op.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Gertjan for president inderdaad. Al weet ik niet hoe hij het met vedetten zal kunnen houden aangezien hij er bij Feyenoord ook al moeite mee had. Ik geloof wel dat Gertjan lekker zal doorselecteren, wat van Marwijk veel eerder had moeten doen dan het EK. Tevens krijg je gegerandeerd aanvallend voetbal met Gertjan, liever mooi voetbal en in de halve of kwart finale eruit, dan baggerschijtvoetbal als de laatste 4 jaar en de finale halen en toch niet winnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hé, je vroeg je af waar het gebash op Robben vandaan kwam, ik leg het je uit ;)

    Ik heb inderdaad een hekel aan die gast, maar dat neemt niet weg dat ie ook ver onder de maat heeft gepresteerd.


    Verbeek nemen die ego's nooit serieus joh. Die is goed met jonkies, of een ploeg waar de druk niet zo hoog is, net als een Adriaanse ofzo.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Slecht idee, want dan is het land blut.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    :D
    [​IMG]
    Zoveel waarheid.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2012
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb ik iets gemist? Iemand moest 80k pond lappen omdat ie iets zei over de Mac? :eek:
     
  20. Seh

    Seh Guest

    100,000 eurootjes (zal wel 80k pond zijn?) omdat iemand zijn onderbroek liet zien met een sponsor erop.


    Racisme zou minstens zo zwaar bestraft moeten worden.
     

Deel Deze Pagina