1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is iemand anders ;)

    Bert heeft een probleem btw.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat zou kunnen natuurlijk, maar dan waarschijnlijk wel vooral in aanvallend opzicht. Verdedigend is ie altijd zwak geweest, met name door z'n mentale afwezigheid.

    Tenzij hij ineens enorme stappen gaat maken in het bewustwordings/maturatie proces. Maar daar geloof ik niet echt in gezien zijn introverte, afwachtende houding en het verachtelijke wereldje waar hij zich in begeeft met coole bro's.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lees: wekelijkse sessies bij Emile Ratelband? :+

    Hoor je bij thuiswedstrijden: "GREG, GREG.......TJAKKKAAAAA!" :lol:
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    @Nera Inderdaad, het is niet een aantal slechte wedstijden. We spreken inmiddels al over seizoenen dat hij bedroevend presteert. En dan heeft hij ook nog een houding om op te schieten.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Die Trix plaatjes blijven imo onsterfelijk, maar ik ben dan ook koningshuisgezind. _O_
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Hoezo zouden die plaatjes minder onsterfelijk zijn als je niet koningshuisgezind bent?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Republikeinen kunnen niet meer lachen om die poppenkast :+
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Omdat hij getint is?

    Ik denk dat ie gewoon braaf op de bank rtl boulevard kijkt met een zak nibbits op schoot.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    True,

    Ik ben het ook wel met je eens hoor. Verdedigend is hij nooit echt geweldig geweest. Hij is vaak behoorlijk afwezig en kan op het moment van bijkomen niet meer corrigeren omdat hij te laat is. Dat zien we wel vaker. Zonde, want hij heeft alles in zich.

    Overigens vind ik het tweede deel van je post een beetje nutteloos. Jij mag dat wereld verachtelijk vinden, maar wat hij in zijn prive leven doet is wat mij betreft niet relevant m.b.t. hoe hij voetbalt. Ook vraag ik mij af of zijn vrije tijdsbesteding ook maar iets te maken heeft met zijn afwezigheid op het veld.
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat Nera meer een soort doorvertaling maakt van privé naar 'werk'/voetbal. Als hij privé op een bepaalde manier in het leven staat, is dat natuurlijk een blauwdruk voor hoe hij dingen binnen het voetbal wel of niet oppakt.

    Iemand als Balotelli doet de gekste dingen op en buiten het veld, maar die lijkt qua mentale weerbaarheid aan de andere kant van het spectrum te zitten dan Vd Wiel.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan, maar ik zie dat toch anders. Ik ben prive ook anders dan op mijn werk in veel dingen. Thuis vergeet ik van alles, ben ik laks en heb ik nooit ergens zin in. Op mijn werk heb ik dat helemaal niet.

    Natuurlijk zijn er mensen die dat wel hebben, maar goed, wij zijn wij om te kunnen bepalen of hij dat heeft. En of dat komt door het 'verachtelijke wereldje' waar hij in leeft. Dat vind ik vrij kort door de bocht persoonlijk. Dat hij zo afwezig is, hoeft imo niets te maken te hebben met de wereld waarin hij leeft. Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar daar heb ik geen idee van. Ik zie alleen dat hij apathisch in het veld staat zo af en toe, en ik leg de link dan niet direct naar zijn homies...
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ach joh, na de deuk die hij dit EK heeft opgelopen gaat ie gewoon knallen bij Ajax.


    Kut :'-(
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat salaris van Drogba 8)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ah niet gezien dit EK :eek:
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Drogba was echt een beest op dit EK. Je hebt echt wat gemist, Lastpak. :eek:
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In welke poul zat Chelsea dan? :eek:
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    In poule E.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind dat zeer zeker relevant omdat hij in dat wereldje van stoerdoenerij niet gepusht wordt om volwassen te worden. Wat dat betreft moet hij als de wiedeweerga naar het buitenland.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar wel kut, was altijd pro Chelsea vanwege Drogba.

    Nu moet ik een nieuwe club zoeken in Fifa :mad:
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vd Wiel is bij uitstek een voetballer die zich optrekt aan het niveau van zijn teamgenoten. Het omgekeerde is evenwel net zo hard waar. Als zijn teamgenoten slecht spelen is Vd Wiel de eerste die ook als een plumppudding in elkaar zakt.

    Dat kán veranderen als hij naar het buitenland gaat idd.
     

Deel Deze Pagina