Hallo mensen ik ga weg bij m`n clan en ik zoek nu dus een nieuwe clan, europees of nederlands, voor AA (Americas Army) dus zit je erbij of ken je er 1 en je hebt plaats voor een nieuw lid post dat dan hier graag
Speel je alleen AA of doe je ook nog andere shooters op je PC? Zoals wolfenstein of unreal? Ik kom uit Netterden trouwens!
Ik ben ook hooked aan AA, vooral Radio Tower en Bridge speel ik veel, zou 't ook wel grappig vinden om in een nederlandse clan te komen...
ik zit niet bij een clan maar Bridge SE is de tofste level... o ja heb ook alles al gehaald met die training missies duzz MEDIC
Ik heb m'n eigen mohaa clan. Al 2 jaar ofzo. Maar dat is weer een stuk anders natuurlijk als jullie game .
Hallllo?? hij vraagt om een clan. niet om jouw clan op te noemen.. misschien kun je bij een amerikaanse(/ uit engeland: engelse) site een lijst met links vinden ofzo? of @ google/ www.pagina.nl etc..
Ik doe met m`n huidige clan...... [-XeA-] mee in de ladders van TWL teamwarfare maar als ik daar zoek kom ik meestal bij prof clans waar je 18 jaar of ouder voor moet zijn ik ben trouwens een addicted WC (weapons Cache) speler
nee ik was al wel door [NL]Koel gevraagd ik vroeg nog zit bazzie niet ook bij jullie maar voorlopig blijft het denk ik nog ffkes XeA