1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt. Het is wel jammer dat je niet direct kan zien of de MOD geactiveerd is. Ik zal straks eens kijken bij de repair/paint en upgrade punten. Ben nu op weg naar Aberdeen.

    Wil je op weg naar Aberdeen een langzame vrachtwagen inhalen op een provinciale weg, moet je uitwijken voor een tegenligger, kom je op zijn kant, stuitert weer terug op zijn goede kant en rijd vrolijk verder. :+8)

    Edit: Komt er net ook een spookrijdend op mij af, vlakbij Aberdeen. Die ligt dwars op de weg, Davilex stijl.

    Edit 2.1: Mods gevonden in de game. Even edit profiel, mods aanklikken, toepassen en klaar. Nu voor 5.000 euro een paintjob gedaan en mijn hele cabine in Bayern Munchen stijl. _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Waar zal ik nu eens een kantoortje openen? :+

    Ik mag open hopen dat ik er geen kantoortjes zijn met zulke krappen openingen zoals in Zwitserland meende ik. :eek:

    Kan je die waarschuw na het installeren van mods niet verwijderen? Beetje irritant zo onder aan het scherm.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk maar eens een nieuwe truck gekocht, was de eeuwige Volvo en Scania wel een beetje zat. Rijd nu in een nette MAN truck, 640 pk, alles erop en eraan verder. Niet de allersnelste, wel enorm mooi design _O_

    Las trouwens ergens dat de makers bezig zijn met DLC over oost europa. Dat er in polen, tsjechië en ik dacht ook hongarije nieuwe steden en wegen komen.

    Vind ik eigenlijk wel jammer, had liever een uitbreiding in Frankrijk of Italië (of de scandinavische landen) gezien.

    edit: bron: http://blog.scssoft.com/2013/01/ets2-eastern-european-expansion.html
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Spanje & Denemarken voor mij en natuurlijk Griekenland & Italie. _O_

    Mijn pa is ooit met de vrachtwagen 2/3x in Sicillie geweest, tussen al het spul van die Dons daar lossen. 28 uur met de boot. _O_
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Awesome leveling mod gevonden. Kijken of die werkt...:+
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ongeduldig stuk vreten... :x
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hehehe. Het duurt mij een beetje te lang, maar ik weet nog niet of die werkt. Misschien fucked die straks wel met mijn savegame, ben jij ook weer tevreden. :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Epic skins gedownload. Rij nu in een Scania Spacecab met luxe interieur en Ferrari paintjob. _O_

    Heb er nog een paar van o.a. Iron Man, Celtic, FC Barcelona en Monster Energy Drank + Interieur. _O_
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is dat toch met Monster opeens. Ik zie dat logo opeens overal.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Het is ook niet te zuipen :+
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Check eens voor de gein een middelbare school (langs de kant van de heg.) Thats the point! :cool:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niet dat ik hem gebruik in de game. 5 Scania Ferrari trucks, dat wel. :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik weet het, die rotzooi werd toen ik op de middelbare school zat ook veel gedronken (geen Monster maar die goedkope 30 cent blikjes), gelukkig hoef ik die rommel niet :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ook niet en mijn tandarts doet me wat als ik het wel drink. Hij vind IJsthee als erg genoeg. :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Spelen mensen deze game nog wel? Moet ook nog verder om alles te kopen te halen in de game. Het kriebelt wel weer een beetje, maar wil nog niet direct weer beginnen.

    Heb wel een Ferrari paint job op mijn truck, met Grolsch aanhanger. :+

    Moet wel zeggen dat er in de ritten soms wel erg veel herhaling komt in landschappen. Hopen dat ETS 3, als die aangekondigd word, misschien meer verandering brengt.

    En iets van Sneek mag er wel in hoor. :mad:
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk 1 met een goede smaak _O_

    En ja, soms speel ik het spel nog wel eens. Heerlijk om ff te touren met de radio aan. Geniaal \o/
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb een gruwelijke hekel aan dat bier, maar nog altijd beter dan Grommen. Volgens mij heet het zo, dat was ons examenbier op het VMBO. Dan kan je net zo goed je eigen pis drinken. :+
     
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Going east dlc is nu uit.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Eindelijk de game eens opgepakt (Hooguit zo'n 1.5 uur gespeeld hiervoor).

    Vandaag een vrachtje gereden van Amsterdam naar Bremen.


    In het oosten van Nederland, met een rustige vaart richting de Duitse grens
    [​IMG]

    En we zijn bij de grens! Kom maar op met dat Duitse asfalt!
    [​IMG]

    En we zijn heel aangekomen op de bestemming, zelfs netjes ingeparkeerd.
    [​IMG]
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Blijft een geweldige game. Laatst weer eens opnieuw opgestart, totdat ik een keer op mijn kant lag omdat ik te snel een wijde bocht nam. Kon de vracht niet weer recht op krijgen. Was nog maar aan het begin van de game, dus save weggeflikkerd en sindsdien ook niet weer aangeraakt. Game laat ik wel op mijn PC staan, al was het maar voor de mods. :9

    En rij aub geen Daf, maar Scania, imo rijden die een stuk lekkerder.
     

Deel Deze Pagina