Xbox goedkoop Euro versies ! serieus ! ok de volgende links zijn naar sites die Xboxjes goedkoop aanbieden , vooral Duitse sites . helpt wel als je een money maniac bent (zoals ik ) maar gelukkig kan ik Free naar Duitsland want me pappie heeft auto van de zaak Sites voor xbox 399 Euro ( ja 399 ja )en een Euro Xbox : www.promarkt.de www.saturn.de (rechtsboven bij SUCHE ,"xbox" intypen Veel Shopplezier
als ze die voor 399 verkoopen hebben ze en grooten probleem ! dis kan USA zijn of een aan tal gestoolen xbox aha ik gaa ze af maaken
ik dnek niet dat de mediamarkt en saturn.de gestolen Xboxen verkopen ( ik denk dat je het zegt omdat jij net een xbox voor 479 hebt gekocht ) Maar wel relax en ik weet 99,9 % zeker dat het PAL zijn . anders zouden zij het erbij vermelden en zou de verkoop bij mediamarkt.de niet zo goed zijn (of alle Duitsers lopen met NTSC tv's)
denk je , ik denk gewoon dat alle winkels in nederland het nu "kunstmatig" hooghuoden zoals dat heet . en dat als er 1tje gaat dalen met de prijs omdat de verkopen minder worden dat de andere winkels ook meedalen .. hele goede theorie heh en Wouter , je leeft weer
Winkels bepalen geen prijs, dat doet MS, maar Bart Smit ging vorig jaar 'stunten' met de PS2 waardoor de kleinere winkels wel mee MOESTEN, terwijl ze dat eigenlijk niet aankonden..
DUITS Er staat alleen bij dat het 2 weken duurt voor dat je hem hebt !!! Ik heb hem bij mij uit de buurt ivm garantie die je erbij kan kopen dat je 3 jaar garantie hebt Dixons doet dat in iedergeval !!! Succes met de aanschaf in duitsland , wil wel weten hoe dat gegaan is ivm andere hardware die daar goedkoop te krijgen is !!!
Hier in NL is de inkoopprijs zo hoog, dat hoeft in Duitsland helemaal niet zo te zijn. Daarbij kan een winkel als mediamarkt zich dit makkelijk veroorloven, ze hebben laagste prijs garantie dus ze moeten wel. Als de Xbox dan eenmaal in prijs daalt (en de inkoopprijs zo is als ie hoort, dus niet 475 euro inkopen en 479 verkopen zoals het nu is dacht ik) dan heeft de mediamarkt al die "edge" gehad en zullen meer mensen hem daar komen kopen. Hier in NL is de Xbox namelijk ook 459 euro bij de mediamarkt.
jajajajjaj het klopt.........b in Duitsland (Mediamarkt) kost de XboX maar 399 EURO!!! Maar weet je wat pas zuigt!! Ik heb gespaard voor die fuckin XbOX en was dus van plan om dat ding morgen te kopen MET 1 spel!! Krijg je een rekening van 200 euro voor je neus die je binnen 7 werkdagen moet betalen!! AAAAAAAAAAAAH moet ik weer een paar weken w8en voordat ik em heb
jah, bij ons op school hadden sommige kinderen het er ook al over dat de xbox in duitsland een stuk goedkoper is. Eerst geloofde ik het niet maar nu voel ik me toch echt genaaid.
Ik heb hem gekocht in de Macro (belgie) voor 489 euro, maar er zaten wel 2 gratis gamez naar keuze bij . Dus 489 - 140 (2 x 69.99) = 349 euro
Nee inclusief BTW en de hele zooi. En als het waar is dat je hem elders in duitsland voor minder kunt krijgen krijg je hem bij de mediamarkt voor gelijk of minder. Das het goede van mediamarkt laagste prijsgarantie, er hoeft dus maar 1 zaak, wat voor geflipte zaak dan ook maar 359 voor de xbox te hebben dan kun je dat bij mediamarkt laten opzoeken en krijg je hem daar voor dezelfde prijs met hun goede service En laat ik nu nog geen 20 mins rijden van een duitse mediamarkt wonen
Hmmmm wel weird allemaal ik heb hem nog niet gekocht en denk dat ik toch nog maar ff de kat uit de boom kijk je leest van die rare verhalen en ik moet zeggen dat ik nog een vieze nasmaak heb van m'n Dreamcast,hoe het daar mee afliep, ik hoop dat de x-box wel een beetje gaat lopen hier anders is het gauw over denk