Ik las laast een Power Unlimited waarin stond dat een van hun 'schrijvers' een Nintendo tattoo op z'n been had gezet.
Hoezo neutraal?
Dat is trouwens dat blad waar constant over de controller van Xbox gezeken wordt, dat ie groot en lomp is.
Maar ja, dadelijk, als Mario, Zelda, Metroid, Starfox uitkomen worden ze helemaal geil daar.
De mensen die dat blad lezen kopen (volgens mij en aan de hand van de ingezonden brieven die ik erin las) eerder een Cube dan een Xbox.
En dat is nou een probleem, als je namelijk twijfelt over welke console je moet kopen, koop je al gauw een algemeen tijdschrift, waarin de consoles vergeleken worden.....en als je dan het tijdschrift koopt waarin alles van de grote 'N' de hemel in geprezen wordt...dan ligt de keus voor de hand.....
Juist als nieuwkomer moet je meer adverteren (kijk maar naar Playstation in het begin), dus het is Microsoft's eigen schuld dat de verkopen tegenvallen.
En als dadelijk de topspellen uitkomen, maar het merendeel van de gamers heeft al een Cube of een PS2, zal je er nog weinig mee bereiken.
Maar ja, uiteindelijk doen deze discussies me me denken aan de N64 tijd, toen gebeurde hetzelfde bij Nintendo en die hebben er van geleerd, laten we hopen dat Microsoft dat ook doet....
Ik zou als ik Xbox was, de volgende console sneller (zelfde tijd als PS'3') en met een mediaoffensief op de markt brengen.
Laatst bewerkt: 7 aug 2002