1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

europese x-box gebruiken op USA standaard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Skaaffie, 12 okt 2004.

  1. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta op het punt om te emigreren naar Aruba en nou had ik het volgende punt.

    Ik wil graag mijn X-box + mijn hele game verzameling en mijn Live account gaan meenemen .

    Aruba hanteerd de Amerikaanse electra en TV standaard(110 V 60Hz NTSC).

    Er zal dus wel het een en ander nodig zijn om die box daar aan het draaien te krijgen. :confused:

    Heeft iemand ervaring met bovenstaande situatie?
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Correct me if i'm wrong. Maar volgens mij krijg je hem helemaal niet aan de praat op zo'n tv. De xbox die jij hebt zend een pal signaal uit en dan pakt die tv niet. Dus ik denk dat jij je xbox + complete game verzameling kunt gaan vervangen.
     
  3. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met die tv zal wel moeten lukken met een of ander convertertje maar met de stroom zal het niet lukken (of je moet of een of andere manier de voeding vervangen
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan je daar gekochte games niet meer afspelen ;) maargoed... daar vroeg je niet om! (ombouwen :p ;))

    Het antwoord staat hier:
    Koop een converter bij radioshack ofzo... wel goed opletten dat je de goede hebt, anders werkt het hele zaakje niet! :mad:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    amerikaanse elektro is geen probleem ... als je tv pal aan kan kan je gewoon gamen :)
     
  6. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem je TV gewoon mee :)
     
  7. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, [daar had ik nog niet aan gedacht]
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    anders bestel je een amerikaanse voeding voor je xbox, en zet je die erin.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Strak man Aruba, beter dan dit koude klote land. Maar je beseft wel dat je geen games daar kan kopen en op je huidige xbox kan spelen??? Sowieso gewoon een converter voor je stroom, kan je zo overal kopen man.
     
  10. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk aan, dank jullie voor die oplossingen.

    Ga inderdaad maar eens kijken voor een converter.
    Had al even achter op de x-box gekeken maar er zit helaas niet zo'n handig schakelaartje waarmee je hem op 110V kan zetten(en die zit wel weer op mijn pc).

    Over het aanschaffen van nieuwe games maak ik me niet zoveel zorgen, die zijn wel via internet te bestellen(legaal dan he natuurlijk).

    Als ik mijn x=box kan meenemen hoef ik tenminste ook geen afscheid te nemen van al mijn savegames.

    En ik kan gewoon lekker blijven liven met vrienden hier uit NL :cool:

    Mijn tv meenemen wordt een beetje dure oplossing, die etterbak is een beetje groot en aan de zware kant. Dan kan ik alleen nog me tandenborstel meenemen *) .

    /MOD: beetje laat maar deze mag dicht
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004

Deel Deze Pagina