[Evaluatie] XBW op de Gamexpo 2004

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 15 nov 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De Gamexpo zit er weer op en we willen graag weer horen wat jullie van onze presentatie op de expo vonden. In de evaluatiethread van het Gameplay event werd onder andere kenbaar gemaakt dat die presentaties cool waren, maar dat er liever ook actief deelgenomen werd. Wat we nu hebben gedaan is vier Xboxen aan elkaar gekoppeld en hierop kon Ghost Recon 2 (die pas twee weken later uitkomt), Halo 2 en Mechassault 2 (die pas volgend voorjaar uitkomt) gespeeld worden. Je kon dus exclusieve dingen spelen en op het grote plasma scherm gaven we demo's van Prince of Persia: Warrior Within en Conker: Live and Reloaded zonder commentaar.

Zelf hebben wij het wel naar ons zin gehad en vooral ook ons best gedaan om het jullie naar de zin te maken. Graag horen wij van diegene die onze stand ook daadwerkelijk heeft bezocht wat jullie ervan vonden. Wat was er positief en wat negatief? Dan kunnen we die punten weer meenemen voor de organisatie van het volgende evenement. Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Die "chicks" hoef je je denk ik geen zorgen te maken:)
    Ben er op zondag geweest en ik moet wel zeggen dat het een kleine stand is, maar is wel gezellig:p
    Games: waren ook wel goed:)
    Alleen jammer dat ik me niet had ingeschreven voor G.R. had ingescjreven:mad:(zat er wel op dat moment maar moest weg snik snik)
    Maar voor de rest niks mis mee met de stand, de grootte van het "gamesgedeelte" is alleen wel erg klein dit jaar:{ Maar daar kan niemand iets aan doen behalve 200 nutteloze games showen waar niemand iets om geeft:confused:
    Alleen sloeg dat Halo2 gebeuren bij het xbox gedeelte neregens op! Alleen maar xboxen met Halo2 en een podium met zo'n gast erop met dat "neppantser" wat ik niet eens in de buurt van matig noem(leen gewoon dat ding van darkarmour!)En ik werd gek van die gast die z'n bek niet kon houden en elk half uur alleen maar hetzelfde roept: wil je op het podium staan en voor lul staan en Halo2 spelen? natuurlijk! dan ga ik ff mongolsch achter je doen:{ Achterlijk doen alsof ie goed is...
    En ik haat mezelf, ga nooit 's nachts op de comp als je de volgende dag een Gmeexpo hebt:confused: Ik kan het weten:mad:

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het was erg leuk, ben niet echt lang geweest (ik weet niet wat lang is?!)..
    Goodies gewonnen met Mechassault 2. Dus goodies mogen er ook in blijven :)
    Dus spellen spelen die nog niet uit zijn (o.a Ghost Recon2 , Mechassault 2) maken zo`n stand natuurlijk erg interresant. Al met al vond ik het wel goed misschien beetje klein als nadeel, maar dat soort mij niet ofzo.

4. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal Top!
    Mijn Broer had zelf meegedaan aan een Wedstrijdje Mechassault 2 En had een goody pack gewonnen .... je weet wel halo 2 poster's Enzo.
    Maar Voor de rest Vond ik het wel Chil.
    Relexte Banken.
    Beetje halo 2 spelen.
    Wel Relext.
    En Die Babe's............* Fluit Fluit *

5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het inderdaad beter opgezet dan op de Gameplay, gewoon een beetje met zijn allen spellen spelen die nog niet uit zijn.

Vond het alleen wel jammer dat ik gelijk uitlag bij het Ghost Recon Event :p

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Vond het i.v.m de PU gameplay een hele verbetering. De banken zijn altijd lekker als je urenlang hebt rondgelopen, en nodigde ook uit om langer te blijven zitten dan eigenlijk fatsoenlijk is. :p
    Verder vond ik Ghost recon erg tof, leuk om zo'n spel 2 weken voor de release te kunnen spelen. Voor de rest was het gewoon gezellig, al denk ik dat de gmers die telkens werden weggestuurd van het GR event omdat ze zich niet hadden ingeschreven daar anders over denken. ;)

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals iedereen al zegt het was erg gezellig, ook was de grote tv top met de nieuwe spellen. Trouwens, de bengel, ik en Repelsteeltje staan een paar keer vol op de foto's.

8. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het een best goede stand, lekker Mechassault enzo spelen. Vooral die goodies erin houden (en de babes natuurlijk ;) )

9. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Fluit Fluit 8) * :+

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik wilde ff lullen met mike maar die was te druk bezig met halo 2
    ik weet niet wie maar die kerel met die baard mag zich wel scheren :+:+ ;)

11. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    das mirik dacht ik

/edit: wat waren dat trouwens voor een beelschermpjes want ze waren zeker relax _O_

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat waren deze schermpjes, LCD's van het merk Centenna. :)

En met baard is inderdaad Mirik, de baas. ;)

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die baardmeneer zag er wel als een hardcore gamer uit. Ik ben alleen met de ghost recon compo bij de stand geweest, en dat was goed geregeld. Alles werd ingevoerd en geregeld voor me en toen kreeg ik de controller in mn handen en spelen maar. En die bankjes veerden goed mee. Als ik gekilled werd en mn ongenoegen daarover wou uiten kon ik lekker naar achter leunen en zo'n verslagen houding aannemen. Wat er beter zou kunnen...nog meer tv's en xboxen uiteraard aangezien je er nooit genoeg kan hebben...en een vip-pas voor mij waarmee ik 24-7 recht heb op een bankplek en persoonlijke aandacht van de xbw-bazen.

14. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaat Relexte Schermpjes *)

15. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    ik had 2 van de 3 potjes die ik gespeeld heb gewonnen *) ...sorry ben ik trots op ;)
    jullie stand was wel relax!!! dik mooie schermpjes. alleen een beetje donker in gesteld :cool:

16. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    miss wat meer ruimte voor meer spelers?, als dat haalbaar is..?

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    8 tegen 8 was toch al wel mooi vond ik. Ik vroeg aan Mike of XBW Conker had wist ie niet wat het was :confused: Of was dit een andere Mike? Later zat Mirik hem wel te spelen en het zag er echt zooooo mooi en vet uit.

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat moet een andere Mike zijn geweest. De crew droeg witte crewshirts en ik weet echt wel wat Conker is hoor. ;)

19. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De Gamexpo was erg vernmakelijk. Vooral de XBW stand was erg goed. Veel leuke en nieuwe games die ze showde en die te spelen waren.
    Enkeld een tip voor Merel en Ianthe, nem een ander rokje want deze schijnen door. Het is maar een tip.

20. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

LUL!!! O-)

Deel Deze Pagina