[Evaluatie] XBW op Gameplay 2004

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het Power Unlimited Gameplay event is ten einde gekomen dus voor ons weer even een rustpuntje. Maar over twee maanden vinden de HCC dagen / Gamexpo alweer plaats en daarom is het voor ons heel handig om te weten waar we nog extra aandacht aan kunnen schenken.

Daarom een oproep aan alle bezoekers van de XBW stand op het Gameplay event: Wat vonden jullie van de XBW stand?

Het grootste minpunt wat ons uiteraard ook was opgevallen, was het slechte geluid. De herrie die vanaf het grote podium de zaal in galmden hadden we wat onderschat. Dat hebben we zondag deels proberen te verhelpen door de set naast de beamer te zetten, bij het publiek.

Grootste pluspunt was de hoeveelheid games die wij konden showen, helaas viel Jade Empire op het laatste moment nog af.

Kom dus met pluspunten, minpunten..., maar onderbouw het wel! Wij zijn blij met jullie suggesties, zodat wij kunnen blijven groeien en ook meer aan jullie wensen kunnen voldoen! Vergeet alleen niet dat wij slechts een internetsite zijn en geen grote schatkist hebben om een stand ter grootte van die van Nintendo, Microsoft of Sony te hebben.

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  2. XeoN

XeoN Guest

Tja, vond het wel de zwkaste stand van allemaal.
    Een Witte muur met het Logo van XBW erop; dan nog een bank, 2 tv's ( een mooi groot duidelijk scherm dat wel).
    Ik vond het een stand die te klein was voor XBW.
    Aangezien het zo'n grote site is met veel members e.d. vond ik de XBW tegenvallen.
    Kunnen jullie niet paar consoles neerzetten?
    Er stond een Console met (kuch kuch oud) Halo, en er werden games gedemonstreert.
    Komop, zet een paar pods neer met XboxGames.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoewel ik de Gameplay vond tegenvallen vond ik de stand uiterst geslaagd. Heb dan wel enkel achter de bank (waar Hordo op zat te spelen) toe staan kijken, maar het was prima te zien met de beamer. Leuk verhaaltje erbij van Mike of Mirik. En wat games gezien die ik elders niet zag.

Wat er eventueel verbeterd zou kunnen worden (en wat ik op ga noemen is misschien mierenneuken, maar toch):
    * Programma ophangen (was hem vergeten uit te printen en mee te nemen).
    * Iets meer connectie tussen crew en bezoekers (leek net of members achter de bank stonden toe te kijken hoe de crew aan het spelen was, misschien bedoeling, misschien niet en dat ik geen moeite heb gedaan om contact te zoeken).

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    @Xeon: Eerlijk waar, als we het konden betalen zouden we echt een grotere stand hebben. Maar een stand huren op een evenement als de Gameplay is echt prijzig, zeker voor een site als XBW. Er stonden twee demopods waar we idd nieuwere games in hadden kunnen stoppen, dat is voor de volgende keer. Maar als je echt aan een demo pod wilt gamen, dan kun je beter naar de Xbox stand. Daar staan er een heleboel. Het is niet onze opzet om een stand vol demopods te hebben, dan kunnen we net zo goed thuisblijven. :)

@2k: Het programma hing aan weerszijden van de stand. ;) Connectie tussen crew en bezoekers...tja. De mensen die connectie wilden kregen die ook. Er zijn best wat lui naar ons toegekomen voor een praatje. Erg leuk, want nu lees je ook van mensen "ik was er maar jullie hebben me niet gezien". Maak kenbaar dat je er bent, dat je op het forum hangt etc. We zijn geen aliens. ;) Tevens was er ruimte tijdens de visitors choice om zelf te gamen op het grote scherm. :)

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het best een goede stand lekker relaxed mooie boothbabes en coole gamedemonstraties.
    Alleen wel wat klein en halo is idd bestwel oud ik kom niet naar de gameplay om een game die ik al 80 keer(schatting:)) heb uitgespeelt te spelen maar wel leuk voor mensen die dat niet hebben gespeelt.
    Oh ja en de goodie die julie uitdeelden was erg cool beste goodie van de hele gameplay.
    Dat kaartje waar op de ene kant halo 2 en op de andere kant xbw stond.
    Verder heb ik er niet echt wat over te zeggen.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Members vs Crew wedstrijden :9

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik vond de stand toch zeker niet slecht, beetje soort van huiselijk.
    Tuurlijk zien die stands van Sony en Nintendo etc er beter uit. Maar die kunnen er ook een lekker flink budget tegen aan gooien.
    Kwa verbeteringen, ik vond de stand wel erg wit. Iets grotere Xboxworld logo's hadden wel op de muur gekund, wat meer groen eventueel, of groen licht..
    Demo beeld/beamer vond ik een goed idee, alleen jammer dat het commentaar niet altijd goed te horen was, volgens mij was het geluidssetje niet sterk genoeg ;) of de boxjes niet goed geplaatst.

Stand had idd groter gekund, maar ja dat is budget matig en dat budget moet er dan wel zijn natuurlijk.
    Maar met de ruimte die jullie hadden vind ik toch dat er een nette stand is neer gezet.

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Wow, wie mocht die boothbabes selecteren...?

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De babes zijn vriendinnen van ons. ;)

@Nemesis: Je hebt wel gelijk, het mooiste was geweest als we de muren groen hadden mogen verven maar helaas. ;)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ok, dat blijkt dus maar weer dat ik half slapend door de Gameplay zaal heb gebanjerd, waardoor ik lang niet alle games heb gezien, zelfs het programma van de stand niet heb gezien en met mn duffe kop geen praatje heb gemaakt.
    Moet IK (ipv Gameplay organisatoren) volgende keer toch maar beter doen, of flink wat energydrank drinken ofzo :+

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    aaah hehe, dat mocht dus niet, sheesh wat flauw. Nou ja volgende keer wat meer XBW posters dan ;)

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben er niet geweest maar toen ik vorig jaar op de gamexpo was vond ik het erg leuk dat je PGR2 kon systemlinken, en dat zie ik nu niet terug (op foto's). misschien een goed idee om de gezelligheid wat op te krikken?

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond XBW stand echt tof, presentaties waren wel leuk (alhoewel die microfoon kut was maarja tipje voor volgende keer :)) en het was gewoon goeie loungeplek om ff te zitten en te buddiën met XBW buddies :cool:

En Merel de boothbabe :9

14. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat was dat nou met die loting(want ik heb in mijn portomonee nog een kaartje zitten met een nummer)? maar ik vond het wel een goede stand alleen het kon natuurlijk niet tippen aan die van sony of microsoft

15. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eerlijk vond ik het de beste stand van de Gameplay. Gefeliciteerd en bedankt voor het spelen van Mashed.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zie frontpage.
    Volg de link daar, en je kunt je lotnummer invoeren.

Wie weet win je iets! :eek:

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    @ Sammetje: Check deze link voor meer info over de loting.

@ --X--: Je kunt al bijna raden wat we willen organiseren voor de Gamexpo. ;)

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Die houden we erin _O_ :9 _O_

19. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is merel dan een kerel?

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ik was zaterdag kort op de PUG, en zoals zo velen vond ik de stand van Xbw wat klein (en dat is te begrijpen). Maar het zag er verder gewoon saai en niet uitnodigend uit. Vooral die boodschappenkar vol met flessen stond fraai. :confused:
    Ik bedoel, je wilt toch ook dat mensen die nog nooit van je gehoord hebben je site bezoeken?

Deel Deze Pagina