ik had op xbox.com al een account gemaakt, zelfde naam (gamertag) gebruikt als op de 360.. nu ben ik op deze 360 nog niet op live geweest tot nu.. dus ik deed even op live, kon wel gewoon met mijn zelfde e-mail en wachtwoord inloggen, maar ik moet wel een NIEUW gamertag intypen? en als ik die originele gebruik (mijn account op xbox.com met zelfde email) zegt die dat die gamertag naam bezet is.. wat is er nu mis gegaan?
ik weet het, maar had echt haast maar er klopt nu nog steeds iets niet ik moet namelijk het volgende op live gaan, en mijn Gpoints en alles behouden.. maar ik moet dan een nieuwe gamertag aanmaken, dan gaat toch juist alles weg
Je kan het het beste even vragen in de thread die Destoration linkte of in deze thread. Daarnaast is het handig om even wat meer geduld te hebben, hoe "dringend" het ook is en niet na 2 minuten de vraag al gaan herhalen. Ook wordt het hier nog uitgelegd: [viddler]http://www.viddler.com/player/dd2f5eb6/[/viddler] Aangezien deze dubbel is, doe ik er een slotje op.