1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Even jullie opgeilen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xenior, 14 mei 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen nieuws, is allemaal al tijdje geleden bekend gemaakt maar deze woorden..... die lezen wij xdozers graag. Een paar woorden van Tomonobu Itagaki, de man die ons laat DOAen.:9

    What’s next? Well, we will reveal our plan at E3. First, Ninja Gaiden, then a second title on Xbox. This second title is based on Dead or Alive, but it won’t be a fighting game like DOA3. It will feature the female characters [from the DOA series]. I’m very grateful to the users who bought Xbox because of DOA3. We thought it would be great to make a game for them while waiting until DOA4. I believe DOA fans will really enjoy it. We are already designing new characters for this new, original Xbox title and, of course, we intend to use these new characters in DOA4!
    I don’t have any plans personally [for] PS2 or GC. I’m very focused on [the issue of] machine power. When you make a fighting game, it needs to be realistic, serious. I’ve wanted to make something that was not that serious for years and I have this occasion right now - on Xbox. I’m really excited about this!

    Whaaaaaaaaa! Ik ben ook helemaal opgewonden!!! ;)
    1. Ninja Gaiden
    2. Grieten van DOA in een game!:9
    3. Alles wat ik over DOA4 hoor of lees maakt mij opgewonden!:9
     
  2. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA 4 met meer karakters,dus ook meer Gleufdieren 8)

    en een appart spel met die lekkere :9
     
  3. Drax

    Drax nuMETALhater

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Enthousiast worden van spellen....JA

    Geil worden van spellen...NEE

    Geil worden van de dames in DOA.....tsjaaaaaaaaaaaa...wat zal ik zeggen....geef mij maar een echte meid hoor ;)

    Die zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker, ze beuken je niet in elkaar (als het goed is) en je kan er fijne dingen mee doen }:]

    Maar goed, verder spreken die games mij ook wel aan hoor :)
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    bij een PS2 site zeiden ze dat DoA4 ofzow alleen PS2 zou komen...
    nu ook XBOX? of alleen xbox?
    eerst maar deel 3 spelen (reward pack)
     
  5. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    ooww klinkt wel lekker ;)
     
  6. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten weten niet wat ze willen met eerst een PS2 only game aankondigen en dan stiekem op alle systemen verschijnen hehehehehe
    W8 het allemaal wel af!
     
  7. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat me juist eerst opgeilen door m`n vriendin,daarna gaat ik DOA3 spelen en .......:confused: XDoosje helemaal onder de vlekken 8)
    HAHAHA


    ohhh =( m`n vriendin =( :'-(
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina