Even wat ongezoute kritiek op Zelda the windwaker

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 9 dec 2003.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er op de n64 geen spraak in het spel zat ok daar kan ik in komen (te weinig ruimte) Maar nu nintendo ook eindelijk op cd's is overgestapt, had je van een spel als zelda the windwaker toch echt wel spraak mogen verwachten.

    Ik vind het echt vreselijk irirtant om ano 2003 al die dialoog venstertjes door te moeten lezen, het lijkt wel of ik een jaren 80 adventure als larry of kings queest aan het spelen ben. En dan bewegen de monden dus ook niet eens, de mannetjes kijken je een beetje waazig aan en schudden een beetje hun hoofd, thats it....

    De spelfiguren komen op deze manier een stuk minder tot leven, dat is jammer en doet af aan de spelervaring. Echt een gemiste kans als je het mij vraagt

    Ze hadden hiervoor in al die reviews echt een volle punt af moeten trekken van de totaal score, want een adventure zonder spraak dat kan vandaag de dag dus echt niet meer.
     
  2. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon echt Zelda
    ik weet niet maar om een of andere manier vind ik et wel wat hebben
     
  3. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wat jammer. Maar ondanks dit, vind ik het nog steeds een briljante game :D
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, het spel heeft gewoon iets magisch :D:D:D
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar mensen zich tegenwoordig allemaal wel niet druk maken :)

    Maar als je het moet lezen neem je wel meer van het verhaal op.
    En je kan het op je gemak lezen.
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik word er dus schijt ziek van dat de nintendo fans (heb zelf ook een gamecube met zelda en alle shit) de heletijd blijven roepen, Tja dat hoort er nu bij. Dat roepen ze ook met metroid van de kleine ruimtes. Maar die kleine ruimtes zijn er alleen maar zodat ze ram geheugen sparen zodat er betere graphics op het beeldscherm getoverd kunnen worden.

    Spellen moeten gewoon mee gaan met hun tijd en niet blijven hangen in de jaren 80, want dan kan ik beter een titel uit de budget bak grijpen dan er 60 euro voor te dokken. Ik vind deze kritiek zeer goed want ik vind ook dat er spraak in had moeten zitten. En ik vind ook dat nintendo eens aan vernieuwing mag gaan doen. Want de prijs blijven verlagen kan niet voor altijd duren.
     
  7. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Als je dan gegronde kritiek op The Wind Waker wil geven, zeg dan dat je gek werd van dat constante saaie lange zeilen tussendoor. Zit je weer 3 minuten voor je uit te staren terwijl dat bootje over de golven klotst. *gaaaaaaaaaap*
     
  8. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze het gedaan hebben omdat ze zelda geen stem willen geven die vast staat
    ze willen je het gevoel geven dat jij zelda bent
    iedereen ziet zelda anders
     
  9. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad
    dat zou wel is kunne kloppen ja
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb je Metroid Prime uitgespeeld ?

    En over Zelda, volgens mij was het de bedoeling van de makers om in deze versie de gezichtsuitdrukkingen belangrijk te maken i.p.v. dat er voor gekozen is spraak toe te voegen, en je kan niet zeggen dat de gezichtsuitdrukkingen niks zijn in TWW.

    (voor de goede orde, ik vond en Zelda en Metroid Prime tegenvallen, maar niet om ''geen spraak'' en ''kleine ruimtes'')
     
  11. Richi Casholini

    Richi Casholini Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat zeilen was ook nog een andere mogelijkheid heO-)

    ik vind die spraak niet egt iets van dat je zegt"o god ik mis het egt"het is gewoon naar mijn zeggen typies zelda:cool:
     
  12. Vliegbeestje

    Vliegbeestje KINK FM

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeur niet
     
  13. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime vond ik zeer goed. The Wind Waker daarentegen kan me écht niet boeien...
     
  14. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    tsss, deze kritiek slaat op schijt, ff 10 had ook geproken dialogen en dat zoog, bij zelda en rpg's (ik heb het nu over de ff achtige) moeten geen gesproken stemmen het past gewoon niet, en het ergste is nog wel als het character waar mee je spelt zelf praat
     
  15. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    uh, boeiend?
     
  16. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    idd waarom spraak? ik vind het geen enkel probleem en dat van ze hebben geen spraak toegevoegt om dat iedereen Link anders ziet klopt wel een beetje want heeft het hoofdpersoon van KotOR spraak? nee ook niet, de rest wel maar daar versta je toch niks van van dat neoburlitaans. het is wel een leuke bijtoevoeging maar om om er dan een punt van aftetrekken nee dat niet
     
  17. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het juist ook beter zonder spraak hoor..:D Anders heb je gelijk een andere indruk van het poppetje.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd!!
     
  19. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ff mierenneuken, maar je speelt met Link, niet met zelda
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje ver gezocht vind je niet, ben ik dan ook iedereen die link tegenkomt?? nee toch. Het spel had gewoon veel meer tot leven gekomen, wanneer nintendo de tijd en geld had genomen om de juiste stemmen bij de spelfiguren te zoeken.

    Nou kan je als zelda fan dit gebrek goed gaan praten, maar het blijft gewoon een gemiste kans en doet uiteindelijk af aan de totale spel ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003

Deel Deze Pagina