www.mediaplanet.be Van vrijdag 17 tot en met maandag 20 oktober 2003 is het Paleis 6 in brussel expo mediaplanet. eigenlijk een multimedia evenement ,maar ook een vrij groot gedeelte games. Als je nu al reserveert is toegang maar 5 euro. Op die beurs zijn dus ook nieuwe game te checken enzo ,een soort e3 maar dan minuscuul aangezien er hier toch belgen opt forum zitten wou ik wel eens weten wie er allemaal naartoe gaat enzo Ikzelf ga zeker ,maar kweet nog niet goe welken dag. 2 jaar geleden bven ik ook geweest ,en toen was het echt vet voor het eerst toen op een ps2 gespeeld enzo ,je kan veel prijzen winnen en krijgt veel gratis demos enzo. was echt vet toen
http://www.mediaplanet.be/nl/news/ heb net gezien dat de xbox cruiser ook komt is die eigenlijk koel? iemand die op de pu awards gezien?
Ik ben er een jaar of 2 geleden ook naar toe geweest en ik vond het toen niet zo vet (allemaal hardware voor pc etc. en soms games). Maar toen had ik mij ook nog maar alleen in de games verdiept en nu ook in de hardware. Dus er is kans dat ik daar opdaag.